[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

معرفی چند گل‌و‌گیاه آپارتمانی با برگ‌های رنگی ، روزنامه شیراز نوین

معرفی چند گل‌و‌گیاه آپارتمانی
با برگ‌های رنگی 

گیاه نماز
این گیاه، ظاهر بسیار جذابی دارد و علت آن هم برگ‌های بزرگ و مخملی‌شکل آن است که در رنگ‌های سبز تیره با بافت بسیار زیبا و جذاب دیده می‌شود. گیاه نماز با برگ‌های قرمز هم یافت می گردد و البته رگه‌هایی از رنگ زرد روی آن دیده می‌شود. باید صبح و عصر در معرض نور کافی قرار بگیرد تا رشد خوبی داشته باشد.
گیاه فیکوس
برگ‌های این گیاه به‌رنگ سبز تیره دیده می‌شود و اثراتی از رنگ زرد، کرم، صورتی یا سفید هم روی آن دیده می‌شود. همچنین می‌تواند ارتفاع بلندی داشته باشد؛ به‌شرطی که به‌خوبی از آن مراقبت کنید. کافی است که آن را در پنجره‌ای به‌سمت شرق قرار دهید تا بتواند از نور صبحگاهی به‌اندازه کافی بهره‌مند شود.
گیاه فیل گوش
این گیاه، دارای نقاط و خط‌های بسیار زیبایی روی برگ‌های قلبی شکل می‌باشد و ظاهر خانه را به یک محیط جذاب تبدیل می‌کند. رنگ‌های مختلفی از آن دیده می‌شود و کافی است آن را در یک محیط نسبتاً مرطوب نگه دارید؛ به‌شرطی که نور جانبی به‌اندازه کافی به آن برسد.
گیاه سپر ایرانی
این گیاه، برگ‌های بنفش تیره دارد و اثراتی از رنگ سبز هم در وسط برگ آن دیده می‌شود. درخشش زیادی روی برگ‌های این گیاه وجود دارد و باید آن را به‌سمت پنجره‌های جنوب یا غرب قرار دهید تا بتواند در طول روز 2 الی 4 ساعت نور کافی دریافت کند.
فرفیون زینتی یا تاج خار
این گیاه، بهترین گیاه گل‌ده برای محیط داخل خانه است و رنگ‌های آن صورتی پررنگ هستند و ترکیبی از رنگ‌های دیگر هم روی برگ‌هایش دیده می‌شود. باید در محیط روشن قرار بگیرد و 3 الی 4 ساعت در طول روز هم نور مستقیم دریافت کند.
گیاه سرخ برگه
این گیاه، از گیاهان محبوب در جشن کریسمس محسوب می‌شود و تعادل زیادی بین رنگ‌های سفید، قرمز و صورتی ایجاد می‌کند و یکی از بهترین گیاهان برای محیط داخل خانه محسوب می‌شود. کافی است که در طول روز بیش از 7 ساعت در معرض نور مستقیم قرار بگیرد.
کلیویا
این گیاه، برای محیط داخل خانه ظاهر بسیار خوب و جذابی را ایجاد می‌کند و می‌توانید چند تا از آن‌ها را نگهداری کنید. رنگ‌های آن از نارنجی تا قرمز وجود دارند و حتی اگر گل ندهند، باز هم جذابیت کافی را در محیط خانه ایجاد می‌کنند. فقط باید دقت کنید که این گیاه سمی است، بنابراین آن را از دسترس کودکان و پرنده‌های خانگی دور نگه دارید.
کاکتوس مدادی
این گیاه، ساقه‌های بسیار جذابی دارد که شبیه به مداد است و می‌تواند در محیط خانه رشد خوبی را داشته باشد و رنگ‌های جذابی را ایجاد کند. برگ‌های آن سمی هستند و نباید در معرض دسترس کودکان و پرنده‌های خانگی قرار بگیرند. کافی است که در طول روز بین سه و چهار ساعت آن را نزدیک به نور خورشید قرار دهید.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی