[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

هم‌افزایی بین‌دستگاهی مطلوب نیست، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس گفت: هر عزیزی که بخواهد در این استان، مراکز آموزشی اعم از مهدکودک، دبستان، متوسطه اول و دوم با رویکرد تربیت اسلامی ایجاد کند، موردحمایت کامل مدیریت ارشد استان قرار خواهد گرفت و نسبت به حل مسائل زیرساختی آنها اقدام خواهیم کرد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با حلقه‌های میانی مردمی‌سازی دولت که در حرم سید میرمحمد(ع) برگزار شد، افزود: امیدواریم بر اساس افعال و اعمال ما سال پیش رو سالی پرخیر و برکت برای همه مردم، مسلمانان، آزادگان و مظلومان جهان باشد.
استاندار فارس خطاب به افرادی که دغدغه پیشرفت و توسعه استان را دارند، گفت: ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مسئولان نیازمند ساختاری منسجم است که با روش‌های مختلف برای تحقق آن در تلاش هستیم؛ یکی از این ساختارها، دستیار مردمی‌سازی دولت است.
ایمانیه با تأکید بر اینکه اگرچه از بُعد زمانی امکان ملاقات حضوری با مسئولان برای همه مردم استان فراهم نیست، اظهار کرد: مکاتبات انجام‌شده با بنده را، شخصاً و بدون فیلتر مشاهده و دستورات لازم را صادر می‌کنم.
وی تصریح کرد: قول‌هایی که می‌دهیم، با سماجت شما و پیگیری مستمر، به نتیجه می‌رسد اما باید آگاه باشیم که همه مشکلات موجود به‌صورت یکجا قابل‌حل نیست. باید با تدبیر و با توجه به امکانات فعلی و اختیارات مسئولان نسبت به مطالبه آنها اقدام کنید.
استاندار فارس، اولویت‌بندی مشکلات را امری ضروری عنوان کرد و گفت: توجه به امکانات موجود و عملیاتی‌بودن خواسته‌ها، باید به‌صورت جدی موردتوجه قرار گیرد.
ایمانیه از انتصاب دستیار مردمی‌سازی برای فرمانداران خبر داد و افزود: گروه‌های مطالبه‌گری در فارس با ستاد مردمی‌سازی همکاری کنند تا با هم‌افزایی، برای حل مسائل و پیشرفت استان قدم بردارند و مطالبه‌گری‌ها نیز واقع‌نگر شود.
وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه مردم‌رسی، بیان کرد: ایده ابتدایی شکل‌گیری این سامانه، برای حل مشکلات مهم و دغدغه‌های اساسی مسئولان فرهنگی استان بوده است که با بررسی نتایج آن در کمترین زمان، طبق اعلام مسئولان کشوری به الگویی در سطح ملی تبدیل شده است. نماینده عالی دولت در فارس، مهم‌ترین حُسن سامانه را مردمی‌بودن آن عنوان کرد و گفت: از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری این سامانه در حوزه‌های زمین‌خواری و مبارزه با گران‌فروشی فعال می‌شود و به‌تدریج به سایر مسائل اساسی خواهد پرداخت.
وی با گلایه از اینکه هم‌افزایی‌های بین دستگاهی مطلوب نیست، تأکید کرد: باید موازی‌کاری‌ها سروسامان یابد؛ گروه‌های جهادی سازمان‌دهی شوند تا نتیجه اقدامات بیشتر مشخص شود.
استاندار فارس حوزه مد و پوشاک اسلامی را دغدغه مدیریت ارشد استان اعلام کرد.وی همچنین بیان کرد: منتظر تدوین بسته حمایتی از قهرمانان ورزشی از طرف وزارت ورزش و جوانان هستیم و تدوین و اجرای آن را پیگیری 
خواهیم کرد.
در ابتدای این دیدار، دبیر مجمع مطالبه گران فارس، مجری طرح پویش مقلوبه در شیراز، نماینده پارک علم و فناوری، نماینده بنیاد علمی نخبگان، نماینده گروه‌های جهادی، نماینده مجموعه‌های تربیتی، فعال حوزه مد و پوشاک اسلامی و چهره شاخص فرهنگی استان به بیان مطالب خود پرداختند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی