[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

هم‌افزایی برای صیانت از باغات، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
رئیس کمیسیون معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز خواستار افزایش جذب اعتماد عمومی در جامعه شد. غلامعلی ترابی در صحن علنی شورا با اشاره به راه‌اندازی سامانه مردم‌رسی گفت: یک اتفاق خوبی در شهر شیراز که توسط فعالان اجتماعی از جمله مجموعه صیانت اجتماعی استانداری فارس رقم خورد، سامانه مردم‌رسی بود و آیت‌الله دژکام در خطبه‌های نمازجمعه در رابطه با این موضوع اشاره کرد. این کار خوب باعث جذب اعتماد عمومی مردم خواهد شد. اگر پل ارتباطی بین مردم و مسئولان صورت بگیرد، در حوزه‌های مختلف اجتماعی و مطالبی را که مدنظر دارند و نیاز به تذکر دارند، بیان کنند و مسئولان نیز خودشان را ملزم به رسیدگی به درخواست‌های مردم کنند، یک اتفاق بسیار خجسته و میمون است که طلیعه رفع معضلات اجتماعی را در سطح کشور و شهر شیراز 
خواهیم داشت.
او با اشاره به اینکه یکی از مباحثی که در سامانه مردم‌رسی اطلاع عمومی شده است، بحث تخریب باغات است، عنوان کرد: بنده به‌عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی در حوزه باغات و کمیسیون شهرسازی ضمن تشکر، اعلام آمادگی می‌کنم در صورتی که مردم هر نوع تخلفی دیدند که نیاز است مجموعه شورا ورود پیدا کند، اعلام آمادگی می‌کنیم. 
ترابی اظهار امیدواری کرد که مطالبات مردمی را با جدیت پیگیری ‌کرده و پاسخ اعتماد شهروندان را بدهیم و این اتفاق خجسته باعث شود ما شاهد قطع اشجار و محو باغات در سطح شهر نباشیم و اعتماد عمومی به دستگاه‌هایی که مجری و خدمات‌رسان هستند، جلب شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی