[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تسهیلات یارانه‌ای برای تولید ، روزنامه شیراز نوین

 سیده رقیه یحیوی- گروه خبر:
در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان، تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات ‌سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی امضا شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این تفاهم‌نامه به‌منظور ارائه تسهیلات بانکی از محل منابع داخلی بانک و منابع داخلی این شرکت به واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری جهت سرمایه در گردش و با سررسید حداکثر 12ماهه منعقد شده است و بر اساس آن تسهیلات با یارانه شرکت شهرک‌های صنعتی و با نرخ کارمزد کمتر از کارمزد تسهیلات اعلامی از سوی بانک مرکزی اختصاص می‌یابد.
هاشمی با بیان اینکه در سطح ملی تفاهم‌نامه چهارجانبه همکاری بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک منعقد شده است، گفت: در سطح استانی نیز با انعقاد تفاهم‌نامه، فرایند ارائه تسهیلات به واحد‌های صنعتی عملیاتی و این تسهیلات در چهارچوب ضوابط و مقررات و سیاست‌های اعتباری پرداخت می‌شود.
وی ادامه داد: در همین ارتباط، بنگاه‌های کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که واجد شرایط لازم هستند، برای دریافت تسهیلات، توسط این شرکت به بانک معرفی می‌شوند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با بیان اینکه واحدهای دانش‌بنیان، صادراتی، تعاونی و صنایع دارای محصولات متمایز که با دریافت این تسهیلات بتوانند افزایش اشتغال قابل‌قبولی داشته باشند، در اولویت پرداخت قرار دارند، خاطرنشان کرد:‌ واحدهای صنعتی متقاضی می‌توانند با ارائه درخواست کتبی، پروانه بهره‌برداری، معرفی محصول تولیدی، اشتغال موجود و سایر اطلاعات موردنیاز به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نسبت به بررسی اطلاعات جهت دریافت تسهیلات 
اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، به واحدهایی که در کارگروه ارزیابی شرکت شهرک‌های صنعتی استان موردتأیید قرار گیرند، پرداخت خواهد شد.
هاشمی خاطرنشان کرد: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک و صندوق تعاون نیز کسری وثایق صنعتگرانی را که با مشکل مواجه هستند، تأمین می‌کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی