[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

توزیع ۳۵۰۰ بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان با اشاره به توزیع ۳هزار‌و‌پانصد بسته معیشتی ماه مبارک رمضان، گفت: این بسته‌ها به ارزش سی‌میلیارد ریال با مشارکت خیران، اتحادیه‌های صنفی، اتاق اصناف مرکز استان فارس و حمایت‌ها و همکاری سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس، به کارگران نیازمند واحد‌های صنفی اهدا گردید. وی گفت: این رزمایش در ادامه سلسله‌برنامه‌های کمک مؤمنانه و در راستای ایجاد مواسات، همدلی، انس و الفت در ماه مبارک رمضان برگزار شده است و هر بسته شامل برنج، مرغ، حبوبات، روغن، خرما، ماکارونی، رب و... می‌باشد که در دو مرحله در ماه مبارک رمضان بین کارگران واحد‌های صنفی نیازمند توزیع می‌گردد.
مهدی دوکوهکی رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان فارس تصریح کرد: بخش عمده‌ای از این بسته‌ها نیز با دستور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس تأمین شده است که برای پخش در بین واحد‌های صنفی شیراز و شهرستان‌های استان در ماه مبارک رمضان توزیع می‌گردد.
دوکوهکی با اشاره به جزئیات بسته حمایتی ماه رمضان گفت: این سبدهای غذایی توسط فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت، گروه‌های جهادی شهرستان‌های استان فارس در میان واحد‌های صنفی نیازمند که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی