[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برنامه فیفادی خرداد و مهر ماه تیم ملی اعلام شد، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ورزش 3، دومین اردوی تیم ملی با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی آغاز خواهد شد.
در اولین اردو، امیر قلعه‌نویی بازیکنان مورد نظرش را از 28 اسفند ماه 1401 به اردو برد و برای دو بازی تدارکاتی مقابل روسیه و سپس کنیا آماده کرد. دیدار برابر روسیه با تساوی یک بر یک تمام شد و در مصاف با کنیا هم شاگردان امیر قلعه‌نویی با نتیجه 2 بر 1 برنده شدند.
حالا و در شرایطی که امیر قلعه‌نویی با دقت مسابقات لیگ برتر و سایر باشگاه‌هایی که بازیکنان ایرانی در اختیار دارند، زیر نظر گرفته است، فدراسیون فوتبال برنامه فیفادی خرداد ماه را به شرح زیر اعلام کرده است: «تیم ملی فوتبال به‌منظور شرکت درمسابقات کافا، خردادماه در این تورنمنت حضور خواهد داشت. بر این اساس تیم ملی فوتبال ایران از 22 تا 30 خرداد ماه در مسابقات کافا حضور خواهد داشت. اخبار تکمیلی درباره تیم‌های شرکت کننده و کشور میزبان متعاقباً ارسال می‌شود.» 
کشورهای ایران، قرقیزستان، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان و ازبکستان در منطقه آسیای مرکزی حضور دارند و مسابقات کافا همواره با حضور این کشورها برگزار می‌شود. البته گفته می‌شود، ممکن است روسیه و بلاروس هم در این مسابقات شرکت کنند تا تورنمنت کافا در دو گروه 4 تیمی برگزار شود.
همچنین ساعتی پس از اعلام خبر رسمی حضور تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت کافا (آسیای مرکزی)، سایت فدراسیون با انتشار خبر دیگری از برنامه در نظر گرفته شده برای قلعه‌نویی و شاگردانش در فیفادی مهرماه پرده برداشت و نوشت: «قرار است شاگردان امیر قلعه‌نویی در تورنمنت 4 جانبه اردن که با حضور تیم‌های ایران، قطر، اردن و عراق برگزار می‌شود، حضور یابند. این تورنمنت مهرماه سال جاری در امان اردن برگزار خواهد شد.»
گفتنی است، تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های 2023 آماده می‌شود که قرار است زمستان امسال در قطر برگزار شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی