[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نمایشی برای سالمندان در پردیس باغ کتاب، روزنامه شیراز نوین

«خانه سالمندان بانوان» نمایشی سه‌ساعته به کارگردانی بهزاد محمدی است که در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب اجرا می‌شود. 
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، داستان نمایش خانه سالمندان بانوان از این قرار است که پسری به‌خاطر نامزدش، مادرش را به خانه سالمندان می‌فرستد و بعد از مدتی از نامزدش ضربه می‌خورد و پشیمان شده و دوباره دست به دامان مادرش می‌شود که به خانه برگردد. در خانه سالمندان بانوان، بهزاد محمدی، اصغر سمسارزاده، زری برومند، علی قدمگاهی، حمید فضل الله، سهند نسیمی‌نژاد، آروین رضویان، آناهیتا پرستش و مهدیه مینایی ایفای نقش می‌کنند. بهزاد محمدی، نویسنده نمایش و کارگردان خانه سالمندان بانوان به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشنامه را به‌خاطر عشق، علاقه و مهر خودم به پدر و مادر نوشتم و اجرا کردم. سال‌ها بود به‌دنبال نوشتن نمایشنامه کار بودم تا ارزش واقعی پدر و مادر را نشان دهم. او می‌گوید که نوشتن نمایشنامه دو سال زمان برده و بازیگران به مدت دو ماه برای اجرا تمرین کرده‌اند. نمایش خانه سالمندان بانوان تا ۲۷ تیر در پردیس موسیقی و تئاتر باغ کتاب اجرا خواهد شد.
محمدی گفت: اگر فرزندی معلول به دنیا بیاید، پدر و مادر از او مراقبت می‌کنند و این وظیفه ماست که وقتی آنها به سن پیری رسیدند، توجه بیشتری به پدر و مادر خود داشته باشیم.
او پیام اصلی نمایش را احترام به پدر و مادر عنوان کرد و افزود: اگر خداوند بخواهد به یک بنده‌ای خیلی لطف کند لیاقت نوکری پدر و مادرش را به او می‌دهد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی