[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پیروزی در همه بازی‌ها شرط صعود زردها به لیگ برتر، روزنامه شیراز نوین

تیم فجر شهید سپاسی شیراز که ۴۳ امتیازی است با توجه به یک بازی کمتر برای صعود، باید تمام بازی‌های باقی‌مانده را ببرد و سپس مترصد حریفان باشد تا آنها امتیاز از دست بدهند و بتواند به‌عنوان تیم دوم راهی لیگ برتر فوتبال شود.
به گزارش ایرنا،‌ پس از اینکه تیم شمس آذر قزوین صعودش را به لیگ برتر قطعی کرد، چهار تیم دیگر شانس کسب سهمیه دوم سطح اول فوتبال را دارند، هر چند استقلال خوزستان در جدول نسبت به سه تیم دیگر جایگاه بهتری دارد.
هم‌اینک در جدول رده‌بندی، تیم شمس آذر قزوین با ۵۸ امتیاز لیگ برتری و استقلال خوزستان با ۴۷ امتیاز و تفاضل گل نسبت به حریفان بهتر به‌نظر می‌رسد و برای بازگشت دوباره به لیگ برتر که حتی قهرمانی این لیگ را هم در کارنامه دارد، شانس بهتری برای کسب سهمیه دوم دارد، هر چند سایپای ۴۶ امتیازی ( که این تیم هم زمان قهرمان لیگ برتر شده را در تعقیب خود می‌بیند.
بازی‌های فجر شهید سپاسی در ادامه لیگ
فجری‌ها تا پایان لیگ، پنج بازی دارند که به‌ترتیب باید به‌مصاف دریای بابل در شیراز،‌ شهرداری همدان و شهرداری آستارا در خانه حریفان برود که آنها از جهت ماندن در لیگ در حاشیه امنیت قرار ندارند و برای همین هم کارشان را سخت‌تر می‌کند.
شاگردان مهدی رجب‌زاده، سر مربی تیم فجر شهید سپاسی در چهارمین بازی با پارس جم جنوبی در شیراز بازی دارند و حریف در جدول خطری این تیم را تهدید نمی‌کند و در آخرین دیدار هم باید به‌مصاف مس شهر بابک در این شهر برود که در میانه جدول قرار دارد و نه شانس صعود دارد و نه خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند.
زرد‌پوشان شیرازی که تیمشان در مسابقات، خوب بازی می‌کند، این شانس را دارند که دوباره لیگ برتری شوند و دل هواداران این تیم که هنوز غمگین از سقوط در لیگ برتر هستند‌ را شاد کنند.
آن چیزی که می‌تواند فجری‌ها را در ادامه مسابقات که حساس است امیدوار به صعود نگه دارد، حمایت همه‌جانبه تماشاگران و مسئولان استان است.
استقلال خوزستان که در جدول ۴۷ امتیازی است و حال‌ و روز بهتری نسبت به رقیبان دارد، در ادامه باید به‌مصاف تیم‌های خلیج فارس ماهشهر،‌ چادرملو یزد،‌ خوشه طلایی ساوه و آرمان گهر سیرجان برود.
این تیم ۲ بازی خانگی با خلیج فارس و آرمان گهر دارد که به‌نظر می‌رسد در خانه، تنها به بُرد فکر می‌کنند و ۲ بازی خارج از خانه هم با چادرملو اردکان یزد و خوشه طلایی ساوه دارد، تا لیگ را به سلامت به‌پایان برسانند.
سایپا تهران هم که از مدعیان صعود به لیگ برتر است در ادامه آرمان گهر،‌خوشه طلایی، شهرداری همدان و استقلال ملاثانی اهواز را پیش رو دارد که حریفان سختی هستند، هرچند به‌غیر از شهرداری همدان که در خطر سقوط قرار دارد، دیگر حریفان سایپا در جدول از حاشیه امنیت برخوردار هستند.
همچنین تیم چادرملو اردکان یزد که ۴۳ امتیازی است و در همسایگی فجر قرار دارد هم شانس صعود دارد، این تیم در ادامه، 2 بازی سخت با تیم‌های اول و دوم جدول که شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان هستند، دارد و ۲ بازی هم با چوکا تالش و خلیج فارس ماهشهر دارد که این ۲ تیم، هنوز امیدوار برای بقا در لیگ دسته یک هستند.
شاید کار صعود تیم دوم به هفته آخر کشید شود
به‌نظر می رسد با توجه به حساسیت بازی‌های باقی‌مانده تیم‌های مدعی کسب سهمیه دوم، کار صعود آنها به هفته پایانی لیگ کشیده شود.
تیم فجر شهید سپاسی در هفته ۳۰ این مسابقات، روز شنبه دوم اردبیهشت در ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه حافظیه شیراز به‌مصاف تیم دریای بابل که از حاشیه امنیت نسبی در جدول برخوردار است،‌ می‌رود.
در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان که از ابتدا با ۱۸ تیم آغاز شد،‌ تیم پدیده مشهد که روزگاری در لیگ برتر حضور داشت از مسابقات کنار کشید تا مسابقات با ۱۷ تیم ادامه یابد و در پایان هم تیم‌های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر در دوره بیست‌و‌سوم را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می‌شوند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی