[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

بازنشستگان سرمایه معنوی هستند، روزنامه شیراز نوین

به همت مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس، آیین تجلیل از همکاران بازنشسته این مجموعه در آستانه عید سعید فطر برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی مدیریت درمان فارس، آیین تجلیل از همکاران بازنشسته مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس با حضور مدیر درمان تأمین اجتماعی و جمعی از معاونان، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، تشکلات خانه کارگر، رئیس کانون بازنشستگان این سازمان و جمعی از همکاران معززی که به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، برگزار شد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی فارس در این مراسم گفت: ارزشمندترین سرمایه‌های معنوی سازمان تأمین اجتماعی، بازنشستگان هستند.
دکتر بهرام حسن‌شاهی با قدردانی از یک عمر تلاش خستگی‌ناپذیر کارکنان خدوم مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی، افزود: امروز در برابر یک عمر خدمت صادقانه و شرافتمندانه شما قیام می‌کنیم و سلام و سلامتی را پیشکش مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیرتان می‌نماییم.
او با تبریک فرارسیدن عید بزرگ مسلمانان، خاطرنشان کرد: بازنشستگان مدیریت درمان فارس در دوران دفاع مقدس، ایام سازندگی پس از جنگ تحمیلی و در روزها و ماه‌های جان‌فرسای کرونا در جبهه سلامت و درمان ایستادگی کرده و کارنامه پرباری بر جای گذاشتید.
مدیر درمان تأمین اجتماعی فارس خدمت صادقانه بازنشستگان این سازمان را ارج نهاد و بیان داشت: در این مجال فرصتی مهیا شد تا همزمان با بهار قرآن و بهار طبیعت، پذیرای شما هستیم تا یک عمر تلاش و مجاهدتی را که در عرصه خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ تأمین اجتماعی داشتید، پاس بداریم و بر این نکته تأکید کنیم که برای پاسداشت مقام والای شما از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم بود.
گفتنی است این مراسم که در آستانه عید سعید فطر برگزار شد، با قرائت آیاتی از قرآن کریم، سرود مقدس جمهوری اسلامی، هم‌خوانی گروه سرود رضوان، مسابقات سرگرمی و برگزاری آیین‌های شاد و معنوی همراه بود که مورد استقبال مدعوین قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، شایان ذکر است در پایان این مراسم که به همت مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، از کارکنانی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند، با اهدای لوح تقدیر و هدیه بازنشستگی تجلیل به عمل آمد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی