[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

«هری پاتر» با دوبله جدید در نمایش خانگی، روزنامه شیراز نوین

علاقه‌مندان به مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» می‌توانند این سری فیلم را با گویندگی اساتید مطرح هنر دوبله، ترجمه دقیق و کیفیت بسیار بالا در نمایش خانگی مشاهده کنند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فیلیمو، مجموع هشت فیلم خاطره‌انگیز «هری پاتر» در راستای احترام به مخاطبان و در ادامه پخش آثار مطرح سینمای جهان، مجدد دوبله شده تا لذت تماشای «هری پاتر» برای علاقه‌مندان آن دوچندان شود. دوبله قدیمی این فیلم‌ها حدود یک دهه پیش از تلویزیون پخش شد و این بار فیلیمو این فیلم‌ها را با بهره‌گیری از استادان دوبله ایران و به مناسبت عید سعید فطر منتشر کرده است.
مدیر دوبلاژ نسخه‌های جدید مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» بر عهده مینا قیاسپور است و در این سری از حضور اساتید دوبله از جمله اکبر منانی، محمود قنبری، ثریا قاسمی، ناهید امیریان، جواد پزشکیان، غلامرضا مهرزادیان، عباس نباتی، تورج نصر، مرضیه صفی‌خانی، امیرمحمد صمصامی، سعید شیخ‌زاده، افشین زی‌نوری، مهوش افشاری، مهین برزویی، منوچهر زنده‌دل، کتایون اعظمی، زهرا سوهانی، اردشیر منظم، کسری کیانی، رضا آفتابی، همت مومی‌وند، فریبا رمضان‌پور، نرگس فولادوند و علیرضا باشکندی بهره برده است. ویژگی نسخه جدید سری فیلم‌های «هری پاتر» علاوه بر دوبله آن، کیفیت بالای فیلم‌ها و بهره‌گیری از ترجمه دقیق و مناسب آن است، مجموعه‌ فیلم‌های «هری پاتر» در ژانر ماجراجویی و فانتزی است.
در این فیلم دنیل ردکلیف، روپرت گرینت، اما واتسون، جان کلیز، رابی کلترین، وارویک دیویس، ریچارد گریفیتس و ریچارد هریس به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی