[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

طرح افزایش ظرفیت ایستگاه برق زرقان به بهره‌برداری رسید، روزنامه شیراز نوین

طرح افزایش ظرفیت ایستگاه 20/63 کیلوولت برق زرقان با سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد 250میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. 
به گزارش روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس، غلامعباس رنجبر مجری طرح پست‌های فوق توزیع معاونت طرح و توسعه برق منطقه‌ای فارس با تشریح اقدامات انجام‌شده در این زمینه اظهار داشت: این طرح با نصب یک دستگاه ترانسفورماتور قدرت 40 مگاولت آمپر به‌همراه ترانسفورماتور کمپکت 1200 آمپر تعویض کلیه کلمپ‌ها، تعویض مقره‌های آویزی سرامیکی به سیلیکونی، تعویض سیم باسبار از سایز 300 به 400 دوبل، خرید و نصب رله‌های حفاظتی انجام شده است. 
مجری طرح پست‌های فوق توزیع معاونت طرح و توسعه برق منطقه‌ای فارس هدف از اجرای این طرح را تثبیت شرایط انتقال برق، پیشگیری از خاموشی‌های ناخواسته، امکان برق‌رسانی به مشترکان جدید و تحویل انرژی مطمئن و پایدار به مشترکان ذکر کرد و افزود: با اجرای این طرح شهرستان زرقان و مناطق پیرامون از مزایای آن برخوردار شدند. 
رنجبر افزود: این پروژه با استفاده از دانش بومی و ساخت تجهیزات در داخل کشور و در مدت‌زمان کاملاً منطبق با برنامه‌ریزی به بهره‌برداری رسید. این مقام مسئول با مهم‌ارزیابی‌کردن کارکرد پست‌های فوق توزیع حفاظت و کنترل تجهیزات پست اعم از سوئیچگیر، ترانسفورماتورهای قدرت یا سیستم‌های جبران‌کننده و اندازه‌گیری پارامترهای موردنیاز پست را از جمله مواردی دانست که نیاز به نظارت و پایش همیشگی دارد و گفت: همه این موارد با دقت و حساسیت توسط متخصصان صنعت برق در استان فارس انجام می‌شود. این اقدامات توسط وسایلی که از طریق کابل‌های مناسب به سیستم‌های فرمان تجهیزات و ترمینال‌های فشار ضعیف ترانسفورماتورهای اندازه‌گیری ارتباط دارد، انجام می‌شود.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی