[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

نماینده مجلس: اعتبارات ورزش فارس متناسب با ظرفیت‌هایش دیده شود ، روزنامه شیراز نوین

رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در دیدار با برنا فیروزی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: فارس، اولین استان کشور از لحاظ تعداد شهرستان‌هاست و اعتبارات ورزش و جوانان استان فارس با دارا بودن ۳۷ شهرستان متناسب باید با ظرفیت‌ها و گستردگی این استان دیده شود.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق و نماینده مردم آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان و حیدر صفرپور، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با حضور در دفتر معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان با برنا فیروزی دیدار و گفت‌وگو کردند. 
در این دیدار رحیم زارع با اشاره به گستردگی استان فارس اظهار داشت: استان فارس با دارا بودن ۳۷ شهرستان از استان‌های بزرگ و پُر‌استعداد می‌باشد و لازم است اعتبارات ورزش و جوانان متناسب با ظرفیت و گستردگی استان دیده شود. 
زارع با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران استان فارس در میادین مختلف نیز افزود: ورزشکاران استان فارس همواره با کسب مدال‌های مختلف در آوردگاه‌هایی همچون المپیک و میادین جهانی، پرچم پرافتخار کشورمان را در میادین مختلف بین‌المللی برافراشته‌اند. 
وی در پایان بیان داشت: در آستانه بازی‌های آسیایی هانگژو و با نگاهی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس لازم است اعتبارات این استان چه در بخش ورزشی و چه عمرانی به‌صورت ویژه دیده شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی