[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

جناب‌خان میهمان ویژه جشنواره عروسکی تلویزیون، روزنامه شیراز نوین

علی خواجه، مسئول برگزاری اولین جشنواره عروسکی تلویزیون درباره حضور و اجرای «جناب‌خان» در آیین اختتامیه، حضور یک عروسک در مقامِ مجری برنامه و تقدیر از دو قدیمی حوزه نمایش‌های عروسکی، توضیحاتی داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، اختتامیه اولین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی امروز در حالی از ساعت 15 در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود که چند میهمان ویژه حضور خواهند داشت. علی خواجه به‌عنوان مسئول برگزاری اولین جشنواره عروسکی تلویزیونی جزئیاتی درباره آیین اختتامیه داد. 
او به میهمانان ویژه این مراسم اشاره کرد و گفت: هادی حجازی‌فر به‌عنوان فعال در حوزه نمایش عروسکی، محمد اعلمی، عروسک‌ساز و استاد دانشگاه، مریم سعادت بازیگر و کارگردان نمایش‌های عروسکی و محمد بحرانی، صداپیشه و خود «جناب خان» با شخصیت خودش در این برنامه حضور خواهند داشت. 
این تهیه‌کننده تلویزیونی از اجرای «جناب‌خان» در اختتامیه اولین دوره جشنواره عروسکی خبر داد. 
خواجه در پاسخ به این سؤال که کلاه قرمزی هم به تلویزیون برخواهد گشت یا خیر، تأکید کرد: در این مورد نظر قطعی نمی‌توانم بدهم اما به‌عنوان برگزارکننده این جشنواره امیدوارم همه هنرمندان و پیشکسوتان نمایش عروسکی از جمله «کلاه قرمزی» و خیلی عروسک‌های نوستالژیک دیگر به خانه اصلی‌شان که تلویزیون باشد، برگردند. 
مسئول برگزاری اولین جشنواره عروسکی تلویزیونی از مجری خاصِ این برنامه خبر داد و افزود: این برنامه را علی، همان شخصیت عروسکی لوپتو اجرا خواهد کرد. 
همچنین از مریم سعادت و محمد اعلمی در این مراسم تجلیل می‌شود.
به‌گفته علی خواجه، قرار است این جشنواره ادامه‌دار باشد و در نیمه دوم سال جاری شاهد دومین دوره جشنواره عروسکی تلویزیونی باشیم. 
پیگیری‌ها نشان می‌دهد، بچه‌ها به نفرات برتر در نمایش‌های اجرا شده رأی داده‌اند و مجموع این آرا به 20 میلیون می‌رسد.
این برنامه از کانال «عروسک‌خونه» در پیام‌رسان شاد به‌صورت زنده پخش می‌شود.
اولین دور‌ه جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی با حضور 20 گروه شرکت کننده از 14 استان ایران در برنامه عروسک‌خونه برگزار شد. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی