[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

حمایت ویژه از ورزشکاران دارای شانس حضور در المپیک، روزنامه شیراز نوین

جلسه تعامل و بررسی راهکارهای توسعه ورزش تیراندازی با کمان در بُعد قهرمانی و نخبه‌پروری برگزار شد و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بر حمایت ویژه از هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران استان که دارای شانس حضور در رقابت‌های المپیک 2024 پاریس را دارند، تأکید کرد. حیدر صفرپور پس از این جلسه از اماکن ورزشی مجموعه شهید دستغیب بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، علی روزیطلب، رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان ضمن ارائه گزارش عملکرد هیئت استان در سال 1401 و ارائه برنامه 1402 اظهار داشت: با توجه به حضور نوجوانان و جوانان مستعد در سطح استان در صورت فراهم شدن شرایط مطلوب، پیشرفت‌های بسیار چشمگیری در این ورزش به‌دست خواهد آمد.
وی در ادامه ضمن معرفی ساینا کشاورزی، ورزشکار نخبه تیراندازی با کمان با 15 سال سن، آینده‌ای درخشان برای این ورزشکار به‌عنوان یک جوان مستعد در رشته تیراندازی با کمان متصور شد و افزود: در صورت حمایت و سرمایه‌گذاری بر روی این قهرمان می‌توان او را از مدال‌آوران بازی‌های المپیک آینده بر شمرد.
رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان فارس در پایان گزارشات خود نیز گفت: حمایت ویژه از نخبگان و ورزشکاران تیراندازی با کمان‌ و برنامه‌ریزی جهت بازی‌های آسیایی هانگژو و سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در دستور کار هیئت استان قرار دارد.
صفرپور، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ضمن تقدیر از برنامه‌های اجرا شده در این رشته مفرح در سال 1401 بیان داشت: می‌توان از ظرفیت و پتانسیل‌های ورزشی به‌ویژه ورزش تیراندازی با کمان در راستای معرفی استان استفاده کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ادامه داد: یکی از اصول توسعه هر رشته ورزشی، سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه است و هیئت باید تمام تلاش خود را در این مسیر انجام دهد.
در این جلسه، علیرضا امینازاده، سرپرست معاونت توسعه امور ورزش، محمد فلاح، دبیر و مازیار صالحی، عضو هیئت رئیسه حضور داشتند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی