[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مبارزه واقعی با فساد برای تحقق مهار تورم، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایسنا، امام‌جمعه موقت شیراز گفت: همه تلاش‌ها باید در راستای مهار تورم باشد و امیدواریم مردم در کنار قوای سه‌گانه حضور جدی در عرصه داشته باشند و با فساد به معنای واقعی مبارزه کنند.
حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های دیروز نمازجمعه شیراز بیان کرد: هم دولت، هم مجلس و هم قوه قضائیه باید به‌گونه‌ای با مفاسد اقتصادی مقابله کنند که مردم تأثیر آن را در سفره‌های خود احساس کنند.
او ادامه داد: همه تلاش‌ها باید در راستای مهار تورم باشد و امیدواریم مردم در کنار قوای سه‌گانه حضور جدی در عرصه داشته باشند و با فساد به معنای واقعی مبارزه کنند.
امام‌جمعه موقت شیراز اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی میدان‌دادن به ویژه‌خواران و مدارا با مفسدان اقتصادی که منجر به بی‌عدالتی می‌شود، به‌شدت ممنوع است و خیانت به اموال مسلمین باید از بین برود و از تشکیل نطفه فساد جلوگیری شود. رضوی اردکانی با اشاره به تصمیم قطعی برخی کشورهای مستقل و قدرتمند اقتصادی برای خارج‌کردن دلار از معادلات اقتصادی گفت: با این کار ستون فقرات و کمر دلار و سلطه آن بر اقتصاد دنیا شکسته خواهد شد. او افزود: این اقدام سبب خواهد شد که دشمن تصور نکند می‌تواند دل خود را به دلار خوش کند. امام‌جمعه موقت شیراز همچنین با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در هدایت افکار عمومی گفت: مردم و به‌ویژه جوانان باید در مقابل اقدامات برخی روزنامه‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای که عمده تحریف حقایق به دست آنها انجام می‌شود، هوشیار باشند. امام‌جمعه موقت شیراز افزود: رسانه‌ها وظیفه دارند حقایق و واقعیت‌ها را بگویند و از هرگونه شایعه‌پراکنی و انتشار اخبار دروغ و وارونه نشان‌دادن واقعیت‌ها و بزرگ‌کردن عیوب کوچک بپرهیزند. رضوی اردکانی گفت: این برنامه همیشگی دشمنان ایران بوده که در داخل کشور هم با سوءاستفاده از آزادی چنین کارهایی می‌کنند؛ درحالی‌که رسانه‌ها باید در خدمت مردم باشند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی