[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

راه‌اندازی پویش عکاسی «پای کـار ایــرانیم»، روزنامه شیراز نوین

اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی در نظر دارد در راستای توجه به شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» و هم‌زمان با بزرگداشت هفته کارگر،  با هدف ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های کارگران عزیز در بخش‌های مختلف تولیدی، صنعتی، کشاورزی، خدماتی ... و نقش بی‌بدیل آنان در تعالی و شکوفایی اقتصاد کشور ،پنجمین دوره پویش عکاسی با عنوان «پای کـار ایــرانیم» را برای عموم علاقه‌مندان برگزار نماید.
موضوع: من و کارم با شعار «پای کار ایرانیم». جامعه هدف (مخاطبان): تمامی اقشار جامعه در سطوح مختلف سنی، تحصیلی، عکاسان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی، کارگران و شاغلان تمام صنایع، صنوف و مشاغل خدماتی، تولیدی، صیادان و ...
شرایط عکس‌های ارسالی: عکس‌ها باید در محل کار و یا دارای نشانه‌هایی از کار مانند لباس کار، ابزار کار و ... ‌باشند و ویرایش تصاویر در حد تصحیح رنگ و کادر تا جایی که خدشه‌ای به اصل عکس وارد نکند، مجاز است.
مقررات شرکت در جشنواره: علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر ٣ قطعه فایل عکس شماره‌گذاری‌شده را به‌همراه فایل word از اطلاعات شخصی شامل: نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و همراه، نشانی پستی، پست الکترونیک و ذکر موقعیت مکانی عکس را  از روش‌های زیر ارسال نمایند.
الف: پست الکترونیک photo@tamin.ir  ب: یکی از  شبکه‌های اجتماعی با شماره تلفن  09203166595
حقوق معنوی آثار ارسالی برای سازمان تأمین اجتماعی محفوظ بوده و به صلاح‌ دید در امور نمایشگاهی، تبلیغاتی، انتشاراتی و اطلاع‌رسانی بهره‌برداری خواهند شد. رأی هیئت داوران قطعی است و اعتراض به آن پذیرفته نیست. به عکس‌های ارسالی بیش از ٣ قطعه و فاقد اطلاعات شخصی ترتیب اثر داده نخواهد شد. ارسال اثر و شرکت در جشنواره به‌منزله اعلام مالکیت معنوی عکس‌هاست. در صورت اثبات خلاف این امر، عکس حذف می‌شود و عواقب حقوقی آن به‌عهده ارسال‌کننده اثر است. شرکت در جشنواره به‌معنی پذیرش مقررات این فراخوان است و تصمیم‌گیری درباره مسائل پیش‌بینی‌نشده جشنواره بر عهده دبیرخانه جشنواره خواهد بود.
گاه‌شمار جشنواره: آخرین مهلت ارسال آثار: اول خرداد ماه 1402 است و اعلام نتایج و اهدای جوایز تیرماه 1402 (هم‌زمان با هفته تأمین اجتماعی) خواهد بود. جوایز این دوره از جشنواره هم عبارتند از: عکس اول: لوح تقدیر، تندیس جشنواره و  5 میلیون تومان.عکس دوم: لوح تقدیر و 3 میلیون تومان. عکس سوم: لوح تقدیر و 2 میلیون تومان و به 10 عکس برگزیده هم هدایایی اهدا خواهد شد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید به پایگاه اطلاع‌رسانی تأمین به نشانی اینترنتی: www.tamin.ir مراجعه و یا با شماره زیر تماس حاصل نمائید. 
تلفن دبیرخانه جشنواره: 66580544-64503176 - 021 و نشانی الکترونیکی: photo@tamin.ir. نشانی دبیرخانه: تهران- خیابان آزادی، سازمان تأمین اجتماعی، ساختمان شهید معیری، طبقه اول، اداره کل روابط عمومی.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی