[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد: راه‌اندازی ۱۴ دارالقرآن بسیج ، روزنامه شیراز نوین

فرمانده سپاه فجر فارس از راه‌اندازی ۱۴ دارالقرآن در سال گذشته خبر داد. به گزارش تسنیم، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در نشست صمیمی با حافظان، قاریان و مقام‌آوران قرآنی سال 1401 سپاه فجر اظهار داشت: نشر و ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآنی از خواسته‌های سپاه فجر است که باید سطح ملی و فراتر نمود داشته باشد.
وی با اشاره به موازی‌کاری در زمینه فعالیت‌های قرآنی، بر ‌هم‌پوشانی این فعالیت‌ها تأکید کرد تا با کنار هم قرارگرفتن این ظرفیت‌ها، در سطح ملی حرف برای گفتن باشد و خواسته مقام معظم رهبری در خصوص حافظان قرآن محقق شود.
فرمانده سپاه فجر فارس با توجه به فعالیت‌های قرآنی سپاه فجر با جهت‌گیری صحیح، تأکید کرد: هر کسی در استان در این عرصه کار می‌کند، سپاه موظف است ظرفیت‌های او را بشناسد و از او حمایت کند.
سردار بوعلی با یادآوری رتبه برتر سپاه فجر در کشور، ادامه داد: 14 دارالقرآن در سال گذشته در سپاه راه‌اندازی شده است.
وی گفت: یکی از محور‌های تربیتی مدنظر ما موضوعات در عرصه قرآنی است.
حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در سپاه فجر هم در این نشست با بیان اینکه بهترین کلمات در خصوص قرآن، کلمات ائمه معصومین(ع) است که بسیار ژرف و پرمعناست، تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) در این مورد می‌فرمایند که کسی که در مجلسی با بحث قرآنی بنشیند، آرامش بر آن فرد و جمع حاکم می‌شود و رحمت الهی بر آن‌ها بارش می‌کند و خداوند در همان مجلس آنان را یاد 
می‌کند.
وی درباره روایتی دیگر از نبی مکرم اسلام(ص)، ادامه داد: اگر پنج درخواست بزرگ، از جمله زندگی سعادتمند، مرگ شهادت‌گونه، نجات در یوم‌الحسرة و سایه در روز محشر و هدایت در روز گمراهی دارید، به‌سراغ قرآن بروید؛ چراکه در روز قیامت، ترازویی که عملکرد قرآنی در آن کفه باشد، 
سنگین‌تر است.
حجت‌الاسلام محمودی‌زاده تأکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم قرآن را در موارد و عرصه‌های مختلف از مهجوریت درآوریم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی