[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

مرودشت و شیراز قهرمان کشتی انتخابی نونهالان فارس، روزنامه شیراز نوین

مسابقات کشتی انتخابی آزاد و فرنگی با حضور حدود۶۰۰کشتی‌گیر از سراس راستان در سالن خانه کشتی شهرستان شیراز انجام شد.
این مسابقات که با حضور کشتی‌گیران نونهال، پیشکسوتان، خانواده‌های کشتی‌گیران با شور و حرارت خاصی برگزار شد، در رشته آزاد تیم شهرستان مرودشت و در رشته فرنگی، تیم شیراز به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.
این مسابقات با آخرین بخش‌نامه و قوانین روز کشتی دنیا و فدراسیون کشتی برگزار شد. در این مسابقات از مربیان برتر و داوران نمونه و فنی‌ترین کشتی‌گران نیز توسط ریاست هئیت کشتی استان تقدیر به‌عمل آمد. با توجه به سیاست‌های هیئت کشتی در خصوص تقدیر از پیشکسوتان کشتی استان در این مسابقات نیز از پیشکسوتان محترم حاضر در سالن، عزیز قنبری و پیشکسوت داوری، اکبر پساوند نیز تقدیر ویژه به‌عمل آمد.
ساسان خوبیاری، ریاست هئیت کشتی استان که در زمان برگزاری شخصاً درسالن برگزاری حضور و عملکرد مسابقات را زیر نظر داشت هم گفت: حضور این تعداد کشتی‌گیر در این رده سنی، نوید روزهای درخشانی را برای آینده کشتی خواهد داشت.
وی افزود: از این همه استعداد و شور بسیار غافل‌گیر و خرسند شدیم و امیدواریمان نسبت به آینده و پشتوانه‌هایی که می‌توانند آینده کشتی استان را بسازند، گرم‌تر شد.
ریئس هیئت کشتی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی و آموزش صحیح در سال‌های آتی در بخش پایه، عملکرد بهتری را شاهد باشیم.
خوبیاری عنوان کرد: از کلیه عوامل اجرائی شامل داوران، جدول‌نویس، حراست، خدمات و همه عزیرانی که ما را در این مسابقات یاری کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی