[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فصل مشترکی از همکاری با بهار نکو آغاز شد ، روزنامه شیراز نوین

مریم شمالیان- گروه خبر: 
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس در دیدار با مدیرعامل گروه مؤسسات دانش‌بنیان خانواده بهار نکو، اظهار کرد: در موضوع خانواده چند بخش مهم جلوگیری از طلاق، تشویق به امر ازدواج، فرزندآوری، جلوگیری از طلاق عاطفی و ازدواج آگاهانه دغدغه و تکلیف ما در استانداری است. مصطفی مشفقیان با بیان اینکه مؤلفه‌های مدنظر ما مواردی است که بهار نکو قدم‌های بسیار مثبتی را در آن حوزه‌ها برداشته، عنوان کرد: استانداری ستاد است و در صف اجرای کار نیست.
وی افزود: ما برنامه‌های مطمئن و مؤثر پای کار را ممکن است بعضاً در حوزه‌های متفاوت نشناسیم، اما روی بحث خانواده به‌صورت عام، خیالمان راحت است که مجموعه بهار نکو با قوت وجود دارد و پای کار است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با اشاره به اینکه ما می‌توانیم با شما همکار شده و در طرحی که استانداری دارد، در مقام ستاد، زیرساخت مناسب را در اختیار شما قرار دهیم، گفت: «باشگاه اجتماعی همسران» مکمل طرح شما در بیمه عشق مؤسسه تابان بهار نکو است.
مشفقیان با بیان اینکه اجرایی‌شدن این طرح از دغدغه‌های جدی استاندار نیز است، اظهار کرد: طبق بررسی‌های انجام‌شده، مقرر گردید اجرای این طرح به مجموعه بهار نکو واگذار شود تا تکمیل‌کننده خدمات بهار نکو در حوزه پس از ازدواج باشد.
مشفقیان خاطرنشان کرد: برای افرادی که عضو باشگاه شوند، به مدت پنج سال پس از شروع زندگی مشترک خود کلاس‌های مشاوره برگزار شده و از آن سو استانداری نیز حمایت‌هایی را در برای این زوجین در نظر می‌گیرد.
در ادامه مدیرعامل گروه مؤسسات دانش‌بنیان خانواده بهار نکو اظهار کرد: بهار نکو مرکزی بوده که 13 سال در حوزه خانواده در سه بخش پیش، حین و پس از ازدواج در حال فعالیت است. دکتر حمید مقامی با بیان اینکه طی این سال‌ها اعتمادی در مجموعه حاکمیتی و مردمی نسبت به این مجموعه کسب شده، عنوان کرد: بهار نکو در حوزه آسیب‌های اجتماعی خانواده هر کمکی که بتواند داشته باشد را دریغ نخواهد کرد. وی با بیان اینکه در مؤسسه تابان به‌صورت ویژه و تخصصی به خدمات پس از ازدواج پرداخته می‌شود، گفت: عملیاتی‌کردن این طرح در بهار نکو امکان‌پذیر است و بهار نکو در این طرح با استانداری همکاری‌های لازم را خواهد داشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی