[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

انتخابات مجلس آرامش را از ورزش استان گرفته است، روزنامه شیراز نوین

سید محمدهادی آیت‌اللهی، نایب‌رئیس سابق فدراسیون فوتبال استان فارس خطاب به رئیس مجمع نمايندگان فارس در مجلس شورای اسلامی نوشت: با سلام و عرض ارادت خدمت یکایک عزیزان و آرزوی توفیق خدمتگزاری به مردم فهیم و بزرگوار استان فارس. همان‌طور که مستحضرید، اخیراً در حوزه مدیریت ورزش و جوانان استان تغییر و تحولاتی صورت گرفته است، اما در كنار اين تحولات مثبت مشاهده می‌گردد در حالی که هنوز سرپرست جدید اداره كل ورزش و جوانان در محل خدمتش مستقر نگردیده، متأسفانه تعدادی از نمايندگان محترم به تکاپو افتاده تا از این نمد کلاهی برای خود بدوزند و در واقع با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس، شرایط حوزه ورزش را به نفع خود تغییر دهند. اين عزيزان بدون اینکه توجهی به سخنان مقام معظم رهبری در مورد عدم دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب مسئولان و مديران اجرايی و منويات ايشان در اين خصوص داشته باشند، فعاليت‌های گسترده خود را در اين زمينه شروع کرده‌اند و لذا با مطرح کردن این و آن، آرامش را از حوزه ورزش استان فارس گرفته‌اند.  نتیجه امثال اين حركت غيراصولی آن می‌شود که شاهديم در دو سال گذشته ورزش فارس بیشترین ضربه‌ ممكن را خورده كه متأسفانه به‌راحتی هم قابل جبران نيست!
 و اما حالا بنده به‌عنوان فردی که بیش از ۴۰ سال در حوزه مدیریت شهری، استانی وکشوری ورزش خدمتگزار بوده و هستم، درخواست می‌نمایم که آقایان محترم نماینده اجازه دهند با توجه به موافقت استاندار محترم به‌عنوان نماینده عالی دولت در استان و همچنين مقام عالی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر حضور دکتر محمدمهدی شکوهی، جوان متعهد و انقلابی، تحصيل‌كرده و نخبه و از خانواده ورزش و امتحان پس‌داده حوزه جوانان، بر مسند ورزش فارس، کارش را با فراغ بال و بدون دغدغه بودن یا نبودن شروع نمايد و اكنون فقط و فقط به درست و محكم كردن پايه‌های ضعيف ورزش و جوانان اين استان بپردازد.
دوستان عزيز و بزرگواران محترم، الآن و در اين برهه حساس، ورزش فارس نیاز به آرامش و بازنگری اصولی و حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف دارد؛ پس از شما درخواست دارم تا اجازه دهید مدیر ورزش و جوانان استان، در محیطی بدون استرس و به‌دور از دخالت‌های برون‌سازمانی بتواند کارها و فعاليت‌های روی زمین‌مانده عمرانی، ورزشی، فرهنگی و امور جوانان و ورزشكاران و كاركنان و ... را به‌مرور و با درايت مديريت و حل نماید. اجازه دهید، کار ورزش از طریق حوزه ورزش و افراد صاحب‌نظر و متخصصش حل شود. بيايد برای یک‌بار هم شده به توافق مقام عالی وزارت ورزش و استاندار محترم در انتخاب مدیر ورزش و جوانان احترام گذاشته شود تا حاصل کار اصولی را در آینده نزدیک ببینید. در آستانه بازی‌های آسیایی چین و يک‌سال مانده به برگزاری المپیک پاریس، ورزش فارس نیاز به آرامش و ثبات مدیریت دارد و مردم و موكلين شما در اين استان، مشتاقانه چشم انتظار و دلگرم به حضور قدرتمند نمايندگان ورزش فارس در اين دو رويداد مهم جهانی هستند.
در پايان از تمام نمایندگان محترم مردم فارس در مجلس شورای اسلامی که شرایط ویژه ورزش اين استان را درک می‌کنند، تشکر و قدردانی کرده، آرزوی توفیق روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم. با تشکر و دعای خیر.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی