[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

قول انجام کار نشدنی به مردم ندهیم، روزنامه شیراز نوین


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیران تلاش کنند در دوره مسئولیت خود مشکلات را رصد و در رفع آن اقدام کنند و در صورتی که کاری شدنی نیست، قول اجرای آن را به مردم ندهند تا زمینه بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام مهیا نشود.
قاسم احمدی لاشکی در سفر به شهرستان فسا افزود: کارهایی که انجام شده باید به اطلاع عموم مردم برسد تا اعتماد عمومی تقویت شود.
به گزارش ایسنا، احمدی لاشکی همچنین باارزش‌ترین اقدامات خیرخواهانه را کارهایی دانست که برای دانش‌آموزان انجام می‌شود و افزود: اینکه اغلب منتخبان مردم از بین معلمان هستند، این نشان از اعتماد بالای جامعه به فرهنگیان دارد. احمدی لاشکی عنوان کرد: ایجاد چمن مصنوعی ویژه اردوگاه تربیتی فسا، احداث ایجاد استخر با همکاری وزارت ورزش و جوانان در دستور کار قرار گیرد. تکمیل استخر روباز نیمه تمام اردوگاه تربیتی فسا نیز در دستور کار قرار می‌گیرد. وی اضافه کرد: پروژه‌های شهرستان فسا که پیشرفت بالای ۷۰ درصد دارند، تا قبل از مهرماه تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش افزود: آنچه در بازدید از مدارس در گفت‌وگو با مسئولان مدارس متعهد شده‌ایم، محقق خواهد شد.
وی کمبود نیروی انسانی را یکی چالش‌ها برشمرد و اضافه کرد: با توجه به آمار قابل‌توجه بازنشستگان در سال جاری، ضروری است تمهیدات لازم اندیشیده شود تا در مهرماه با کمبود نیروی انسانی مواجه نشویم.
نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی در این جلسه عنوان کرد: بخش شیبکوه نیازمند استخر شناست؛ لذا تقاضا دارم با مشارکت منابع مالی مختلف عملیات احداث استخر آغاز شود.
حجت‌الله فیروزی افزود: بسیاری از دانش‌آموزان شیبکوه از جمعیت عشایری منطقه هستند؛ باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا عدالت آموزشی درمورد آنها اجرا شود. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی