[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس: ۱۲۰ قرارداد سرمایه‌گذاری امضا کردیم، روزنامه شیراز نوین

در سفر استاندار فارس به شهرستان سپیدان مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی این شهرستان بررسی شد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، در نشست استاندار فارس با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی شهرستان سپیدان که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، مشکلات شهرک‌های صنعتی همایجان، شهید جاویدی و سپیدان ۳ مطرح و در خصوص رفع آنها تصمیم‌گیری شد.
در این جلسه در خصوص تکمیل خط انتقال برق شهرک صنعتی همایجان و ناحیه شهید جاویدی با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و شرکت توزیع برق شیراز، ایجاد راه دسترسی استاندارد ناحیه صنعتی سپیدان ۳ با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی فارس، اصلاح و بازسازی راه دسترسی ناحیه صنعتی شهید جاویدی سپیدان و جانمایی و احداث ایستگاه تقویت فشار گاز شهرک سپیدان ۳ با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و شرکت گاز فارس تصمیم‌گیری شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این جلسه گفت: در شهرستان سپیدان سه شهرک صنعتی دولتی و دو شهرک صنعتی غیردولتی مشغول به فعالیت هستند که این شهرک‌ها بستر مناسبی برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار 
فراهم کرده‌اند.
هاشمی با بیان اینکه ۱۲۰ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی دولتی شهرستان منعقد شده است، گفت: در قالب این قراردادها ۴۸ هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است.
وی تصریح کرد: تاکنون ۵۱ واحد صنعتی با اشتغال افزون بر ۹۰۰ نفر نیز به مرحله بهره‌برداری رسیده است. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: در شهرک‌های صنعتی همایجان، سپیدان ۳ و شهید جاویدی ظرفیت استقرار ۱۹۹ واحد با پیش‌بینی اشتغال ۱۸۰۰ نفر فراهم شده است. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، رئیس سازمان صمت فارس و مدیرعامل شرکت گاز فارس در راستای بررسی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی  از واحد صنعتی فرآوری مواد غذایی و تولید پوره سیب، شیره خرما و انواع لواشک، در شهرک صنعتی سپیدان ۳ بازدید و مشکلات این واحد صنعتی را بررسی کردند.
این واحد صنعتی که تاکنون برای ساخت و راه‌اندازی آن بیش از ۸۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و در فازهای توسعه میزان سرمایه‌گذاری آن به ۱۰۰میلیارد تومان خواهد رسید، در صورت تأمین گاز، آماده بهره‌برداری و ایجاد اشتغال برای ۲۵۰ نفر است.
مدیرعامل شرکت گاز فارس در این بازدید برای تأمین گاز موردنیاز و اتصال گاز به این واحد، قول مساعد داد.
همچنین همزمان با سفر استاندار فارس به شهرستان سپیدان، میز خدمت دستگاه‌های اجرایی نیز برگزار شد و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این میز خدمت به درخواست‌های سرمایه‌گذاران و صنعتگران رسیدگی کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی