[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

تسهیلات تولید تقسیط شود ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس دستور تشکیل شورای گردشگری شهرستان سپیدان به ریاست فرماندار شهرستان و برگزاری نشست کاربردی هفتگی در شهرستان، نشست ماهانه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان و جلسه فصلی به ریاست استاندار را صادر کرده و خواستار رفع موانع گردشگری شهرستان شد. به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، در جلسه سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف شهرستان سپیدان که با حضور استاندار، جمعی از مدیران دستگاه‌های استانی و مدیران ستادی استانداری برگزار شد، تعدادی از سرمایه‌گذاران، کارخانه‌داران و تولیدکنندگان به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند.
توسعه گردشگری، ایجاد جاده دسترسی در شهرک صنعتی، مشکلات باغداران، مشکلات تأمین نهاده‌های دامی، مشکلات کارخانه‌های آب معدنی، کارخانه‌های نوشیدنی‌های گازدار، اخذ تسهیلات در جهت سرمایه‌گذاری و مشکلات بخش پرورش آبزیان از مسائل مطرح‌شده توسط سرمایه‌گذاران بود که تصمیماتی اتخاذ گردید.
نماینده ارشد دولت در استان فارس با بیان ظرفیت‌های خدادادی و طبیعی شهرستان سپیدان، گفت: لازم است قدردان این گنجینه عظیم و طبیعی باشیم و شورای گردشگری شهرستان سپیدان به‌منظور بررسی دقیق و تخصصی مشکلات این حوزه به ریاست فرماندار تشکیل شود. توجه به بخش‌های گردشگری و تکمیل زیرساخت‌های موردنیاز و مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان موردتأکید استاندار قرار گرفت.
استاندار فارس با بیان ضرورت حضور مدیران استان در شهر سپیدان گفت: لازم است مدیران کل دستگاه‌های اجرایی با حضور منظم در شهرستان‌ها و شرکت در میز خدمت، پاسخ‌گوی مردم و سرمایه‌گذاران باشند. دکتر ایمانیه برخورد با تخلفات مختلف، زمین‌خواری و ساخت‌وسازهای غیرمجاز را واجب و ضروری دانست و بیان داشت: دهیاران و بخشداران با مسئولیت فرماندار با کمک دستگاه‌های نظارتی و مجموعه بسیج با هرگونه زمین‌خواری و ساخت‌وساز غیرمجاز بدون هیچ مماشاتی برخورد نمایند. وی از ارائه تسهیلات به زنان روستایی و حداکثر تقسیط و تخفیف قانونی برای حمایت از تولید خبر داد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی