[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حجازی‌فر: آرزویم ساختن یک کار عروسکی است، روزنامه شیراز نوین

بازیگر سریال «پوست شیر» گفت: تئاتر عروسکی، امکانی فوق‌العاده برای پیشبرد کارها و تزریق فانتزی به ذهن بچه‌ها بوده است؛ آرزوی من این است که یک کار کودک با عروسک‌ها بسازم.
هادی حجازی‌فر در گفت‌وگو با ایرنا و در توضیح علاقه خود به حوزه نمایش عروسکی و دبیری نوزدهمین جشنواره عروسکی تهران- مبارک بیان کرد: هر فعالیتی که به بحث عروسک‌ها مربوط باشد را دوست دارم چراکه رشته اول من نمایش عروسکی است.
وی ادامه داد: فعالان این عرصه، همه استادان من هستند و امیدوارم امسال و در تیرماه جشنواره را با کیفیت برگزار کنیم؛ آرزوی من این است که یک کار کودک با عروسک‌ها بسازم.
کارگردان فیلم سینمایی موقعیت مهدی(۱۴۰۰) تصریح کرد: جشنواره عروسکی تهران- مبارک اتفاق فوق‌العاده ای است، چراکه به تولیدات بچه‌های شهرستان بها داده می‌شود و طبعاً آزمون و خطا بسیار زیاد خواهد بود و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که در همان اولین دوره به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم. امیدوارم این پشتوانه‌سازی در سال‌های دیگر هم ادامه داشته باشد و صرفاً یک حرکت به‌واسطه فکر و ایده یک مدیر یا یک تهیه‌کننده نباشد؛ یعنی نگاه و جریانی برای تربیت نیروهای جدید باشد.
حجازی‌فر خاطرنشان کرد: مطمئنم همه بچه‌هایی که امروز در این رویداد هستند در سال‌های دیگر، مانند ما که بسیار خاطره از کارهای قدیمی داریم، می‌توانند خاطره‌سازی کنند و امیدوارم استادان این فضای اعتماد را ایجاد کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی