[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مدیرکل بهزیستی فارس: ۱۸۲هزار نفر مشاوره دریافت کردند ، روزنامه شیراز نوین

محمدرضا هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس، در همایش گرامیداشت روز روان‌شناس و مشاور، از پاسخ‌دهی به ۱۸۲هزار تماس هم‌استانی‌ها توسط مشاوران و روان‌شناسان بهزیستی فارس خبر داد. به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل بهزیستی فارس، همایش گرامیداشت روان‌شناس و مشاور با حضور مدیرکل بهزیستی فارس، رئیس خانه روان‌شناسان و مشاوران فارس، رئیس سازمان نطام روان‌شناسی فارس، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس، مدیرکل آموزش و پرورش فارس، جمعی از مسئولان استانی و ۵۰۰ نفر از مشاوران و روان‌شناسان بهزیستی، آموزش و پرورش، علوم‌پزشکی، آموزش و پرورش و اداره زندان‌ها، هلال‌احمر و نیروی انتظامی برگزار شد. محمدرضا هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس در این نشست گفت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۶۰هزار تماس با خط رایگان مشاوره ۱۴۸۰ بهزیستی فارس برقرار شده که از این تعداد ۱۳۹هزار و نهصد تماس موفق بوده و بالغ بر ۱۲هزار تماس نیز با خط اورژانس اجتماعی ۱۲۳ برقرار شده و توسط روان‌شناسان و مشاوران پاسخ‌دهی و رسیدگی شده است.
او در ادامه افزود: با هدف هم‌افزایی بیشتر و تدوین برنامه‌های آموزشی، نظارت و ارتقای کیفیت خدمات روان‌شناسی، در حال پیگیری راه‌اندازی صنف روان‌شناسان هستیم. هوشیار همچنین با بیان اینکه روان‌شناسان باید از بهداشت روانی خود نیز مراقبت کنند و از دید معنوی جایگاه و اهمیت کار خود را درک کنند، افزود: مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی دولتی غرب شیراز تحت‌نظارت اداره‌کل بهزیستی فارس، از اسفندماه آغازبه‌کار نموده و به همشهریان خدمات مختلف روان‌شناسی ارائه می‌نماید.
مدیرکل بهزیستی فارس به‌عنوان رئیس کمیسیون ماده ۲۶ بهزیستی فارس که اعطای مجوز مراکز تحت‌نظارت بهزیستی فارس را عهده‌دار است، با تأکید بر اهمیت اخلاق حرفه‌ای و سلامت کاری در روان‌شناسی، گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگری به همدلی و همکاری همه دستگاه‌های خدمت‌رسان اجتماعی، زیر چتر خدمات روان‌شناسی، برای رفع آسیب‌های اجتماعی نیاز است. دکتر مظفری رئیس خانه روان‌شناسان و مشاوران فارس نیز در این همایش ضمن معرفی خدمات و تبیین برنامه‌های خانه روان‌شناسان و مشاوران، از حمایت‌های بی‌دریغ بهزیستی فارس در راستای انجام امور پژوهشی و چاپ کتب مختلف در حوزه روان‌شناسی و مشاوره تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است، فاتحی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، دکتر محمدی استاد روان‌شناسی دانشگاه شیراز و دکتر عسکری مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس نیز از سخنرانان این همایش بودند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی