[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

استاندار فارس: بازار کار نیازسنجی شود ، روزنامه شیراز نوین

 به گزارش شیرازنوین، استاندار فارس گفت: آموزش افراد بدون توجه به نیاز بازار کار، یکی از آفت‌های مراکز علمی و آموزشی است که می‌بایست به‌صورت ویژه برای حل‌شدن آن تدبیر شود.
دکتر محمدهادی ایمانیه، روز یکشنبه در نشست هم‌اندیشی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست‌بوم جدید افزود: تمام سازمان‌ها و نهادهایی که با ابتکار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی بنیان گذاشته شد، پُرخیر و برکت بودند و هرکدام در مقطعی، کشور و انقلاب اسلامی را یاری کردند.
وی، ضمن تأکید بر لزوم انجام کار کارشناسی برای ادامه یا پایان فعالیت نهضت سوادآموزی، ادامه داد: می‌بایست برای ادامه فعالیت یا پایان‌دادن به آن، با دقت به‌صورت جدی و پس از کسب نظر از کارشناسان خبره تصمیم‌گیری 
صورت پذیرد.
استاندار فارس، خواستار توجه بیش از پیش به مباحث پرورشی، تربیتی و اعتقادی جوانان و نوجوانان شد و گفت: کاربردی‌کردن دروس و افزایش بُعد هویت دینی و ملی افراد، برخی از کاستی‌های گذشته را جبران خواهد کرد.
ایمانیه بر بازنگری کلی در محتوا و روش تدریس در مدارس دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و علمی تأکید کرد و افزود: حرکت برخی از دانشگاه‌ها برای تغییر در نوع آموزش و ارتقا به دانشگاه‌های نسل چهارم و پنجم در دستور کار هیئت‌امنا و مسئولان دانشگاه‌ها باشد.
وی، خواستار آسیب‌شناسی مسائل و مشکلات موجود نظام آموزش و پرورش شد و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی افق‌های بلندتری را هدف قرار داده که می‌بایست با توجه به آن طی طریق کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی