[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

معرفی برترین‌های پرش با اسب فارس، روزنامه شیراز نوین

رئیس هیئت سوارکاری فارس گفت: دومین دوره مسابقه پرش با اسب استان فارس با شرکت 60 سوارکار در باشگاه کوی بهشت شهرستان زرقان برگزار و نفرات معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، غلامعلی طفیونی گفت: دومین دوره مسابقه پرش با اسب هیئت سوارکاری استان فارس روز جمعه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه در باشگاه سوارکاری کوی بهشت فارس واقع در محله دودج زرقان برگزار و نفرات برتر رده‌های مختلف این رویداد ورزشی معرفی شدند.
وی افزود: نفرات برتر رده‌های مختلف به شرح زیر هستند:
رده تمرینی: محمد نوروزی با اسب هیرو از اردوان، آرشام دوست با اسب ماکان از سمند، زهرا خنسیر با اسب حریر سام از نیروگاه بوشهر.
رده اسب مبتدی: مریم اقبال با اسب کن ماری از ملل، ابراهیم مقدسی با اسب آیسین از کوی بهشت.
رده نونهالان: رزا سیادتان با اسب کاپو چینو از آفتاب مقام اول، بنیامین مطلوب با اسب انابل از کوی بهشت مقام دوم، ایلیا علی پور با اسب اورلیو از آفتاب مقام سوم.
رده نوجوانان: آرش حاصلی با اسب مارتینی از آفتاب مقام اول، امیرعلی حجری‌زاده با اسب کوئین اسکای از کوی بهشت مقام دوم، نگار هاشمی با اسب زئوس از کوی بهشت مقام سوم.
رده اسب‌های زایچه ایرانی: مجتبی پورشمسی با اسب کمرون از کوی بهشت مقام اول، مهدی حاصلی با اسب داچ از آفتاب مقام دوم، مهدی کارگران با اسب سوان از کوی بهشت مقام سوم، ساسان کریمی با اسب فینکس زد از سمند مقام چهارم.
رده O1 مالکین: مبین مصاحب فرد با اسب امیلی از کوی بهشت مقام اول، ستاره بیگلو با اسب جالسیکو از ملل مقام دوم، مرتضی کوشانزاده با اسب لیوکمپ از کوی بهشت مقام سوم.
رده ۱۱۵: مجتبی پورشمسی با اسب کویین اسکای از کوی بهشت مقام اول، حامد عباسی با اسب فلورت از ملل مقام دوم، مهدی مومن باقری با اسب اریس لیدی از ملل مقام سوم.
رده C بزرگسالان: هاشم ذنوبی با اسب سزار از پارسا اصطال مقام اول، مهدی مؤمن‌باقری با اسب دیاموند از ملل مقام دوم و امین مؤمن باقری با اسب جاکارتا از ملل مقام سوم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی