[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

در انتخاباتی بدون رقیب رئیس جدید هیئت بدمینتون انتخاب شد ، روزنامه شیراز نوین

با رأی اعضای مجمع، مهدی توانایی به‌عنوان رئیس هیئت بدمینتون استان فارس انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، انتخابات هیئت بدمینتون استان فارس ظهر دیروز، 17 اردیبهشت‌ماه با حضور محمدرضا پوریا، رئیس فدراسیون، دکتر محمدمهدی سرفراز شکوهی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس و اعضای مجمع در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
مهدی توانایی تنها کاندید این مجمع بود و در پایان با کسب 26 رأی از 26 رآی اخذشده از اعضای مجمع به مدت 4 سال سکان‌دار هیئت بدمینتون استان فارس شد.
همچنین با رآی اعضای مجمع، زهرا مهدوی، هانیه افراسیابی، محمد مختاری، امیراسدالله ذوالمجد حقیقی و مریم مولایی به ترتیب به‌عنوان نایب رئیس، خزانه‌دار و سه عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند.
محمدمهدی سرفراز شکوهی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان فارس گفت: ورزش بدمینتون از ورزش‌های مفرح و سهل‌الوصول برای آحاد جامعه و خانواده‌ها می‌باشد و تلاش و دغدغه ما برای تبدیل این رشته به یک رشته ورزشی همگانی و مردمی است و این مهم باید در دستور کار هیئت قرار گیرد.
وی افزود: توسعه همگانی این رشته در استان متناسب با ظرفیت استان فارس نیست و در این جهت باید تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس بیان داشت: توسعه این ورزش در تمامی شهرستان‌های استان از دیگر موضوعاتی است که لازم است در دستور کار رئیس هیئت قرار گیرد.
سرفراز شکوهی در پایان اظهار داشت: با رویکرد ویژه فدراسیون و تلاش مسئولان جدید هیئت امیدواریم توسعه همگانی این رشته در استان شتاب بیشتری بگیرد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی