[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۵
  • دوره جدید

استارت ماراتن انتخاباتی برای ریاست کشتی، روزنامه شیراز نوین

به‌نظر می‌رسد علیرضا دبیر بعد از 4 سال بار دیگر باید در یک رقابت انتخاباتی نسبتاً سخت شرکت کند. به گزارش ورزش سه، ا مهلت ثبت نام نامزدها در انتخابات فدراسیون کشتی 18 اردیبهشت به پایان می‌رسد و تاکنون تقریباً لیست کاندیداهای نامدار مشخص شده است. 
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در 4 سال اخیر به‌عنوان اولین نفر ثبت نام کرد تا علاقه خود برای تداوم حضور در رأس این فدراسیون را به اهالی کشتی اثبات کند.
با این حال، طی روزهای گذشته نفراتی همچون حمید بنی تمیم، حمید یاری و حمید سیفی که نام‌هایی آشنا برای اهالی کشتی هستند، اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند. 
با توجه به اینکه روند انتخابات از اردیبهشت‌ماه آغاز شده و هنوز بیش از 2 ماه تا پایان دوره ریاست علیرضا دبیر، باقی مانده، به‌نظر می‌رسد مجمع انتخاباتی این فدراسیون در موعد مقرر انجام شود و بدین ترتیب، دبیر با توجه به حضور در 4 سال گذشته از شانس بالایی برای انتخاب دوباره برخوردار خواهد بود. 
البته که حمید بنی تمیم با توجه به حضور در جناح مخالف علیرضا دبیر در انتخابات قبلی و همچنین داشتن مسئولیت در فدراسیون رسول خادم، می‌تواند به رقیب اصلی رئیس فعلی فدراسیون تبدیل شود. باید دید، بنی تمیم که هم‌اکنون مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان است، چقدر می‌تواند خودش را به‌عنوان یکی از کاندیداهای اصلی در این انتخابات به اعضای مجمع قالب کند، اگرچه کار او حتی از 4 سال قبل هم سخت‌تر خواهد بود چون دبیر با توجه به ایجاد زیرساخت‌های قوی برای کشتی و ساخت و بازسازی خانه کشتی طرفداران پرتعدادی در میان اهالی کشتی پیدا کرده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی