[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهردار منطقه چهار شیراز: خدمات عمرانی شتاب گرفت، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه چهار شیراز از اجرای پنج طرح عمرانی جدید با اعتباری افزون بر 65,000,000,000 ریال خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه چهار، حسام‌الدین اسدزاده با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی و اجرای طرح‌های عمرانی در منطقه چهار به بهترین شکل ممکن در حال اجراست، گفت: در مدت اخیر پنج طرح عمرانی و خدماتی‌اجرایی و تقدیم شهروندان ساکن در این مناطق شده است.
اسدزاده با تشریح جزئیات طرح‌های اجراشده، گفت: یکی از این طرح‌ها اجرای مرحله نخست بهسازی پیاده‌رو خیابان خادم صادق است که در فاز نخست با اعتباری افزون بر هشت‌میلیارد ریال با هدف تسهیل در عبورومرور شهروندان، کهنسالان و افراد ناتوان ساکن در محدوده در حال انجام می‌باشد.
وی افزود: طرح هندسی و طرح‌های ترافیکی در سطح منطقه، ابتدای خیابان فرزدقی با اعتبار هفت‌میلیارد ریال اجرایی شد تا شاهد بهبود در عبورومرور و ایمن‌سازی جریان ترافیکی باشیم.
شهردار منطقه چهار شیراز به فاز سوم بهسازی‌های صورت‌گرفته در باغ جنت اشاره و خاطرنشان کرد: بهسازی و کف‌فرش باغ جنت با اعتبار 250میلیارد ریال به‌منظور رفع نازیبایی بصری و بهسازی کف فرش موارد تعمیراتی موجود و زیبایی این باغ، از دیگر طرح‌های در حال اجرای عمرانی بوده است.
اسدزاده همچنین به سایر برنامه‌های اجراشده عمرانی اشاره کرد که مهم‌ترین آنها رفع اختلاف ارتفاع و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس و و اجرای رمپ در معابر از قبیل معابر امیرکبیر، خیابان ظهور و سطح منطقه برای تسهیل در عبور و مرور افراد کهنسال، معلولان و همچنین ایمن‌سازی مسیر معابر با مبلغ بالغ بر 16,000,000,000 ریال در حال اجرا می‌باشد.
وی بیان کرد: همچنین لکه‌گیری آسفالت معابر سطح منطقه با مبلغ 25میلیارد ریال به منظور تسهیل در عبورومرور وسایل نقلیه و رفع خرابی روکش آسفالت موجود در حال اجرا می‌باشد.
شهردار منطقه چهار شیراز در پایان با درخواست از شهروندان برای پرداخت به‌موقع عوارض شهری گفت: مردم لایق بهترین‌ها هستند و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات شایسته آنان به کار می‌گیریم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی