[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

میزبانی شرکت گاز استان فارس از همایش تخصصی راهبردی بازرسی فنی، روزنامه شیراز نوین

کمیته تخصصی بازرسی فنی شرکت ملی گاز طی روزهای 16 و 17 اردیبهشت‌ماه سال جاری و به میزبانی شرکت گاز استان فارس در شیراز برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان فارس، در این همایش ابتدا مدیرعامل شرکت گاز استان فارس ضمن ارائه گزارشی از گازرسانی روستایی و شهری و گازرسانی به صنایع گفت: در کنار همه فعالیت‌های شرکت گاز استان، گازرسانی به صنایع از اولویت بیشتری برخوردار بوده تا با راه‌اندازی صنایع بیشتر شاهد ایجاد اشتغال بیشتری باشیم.
میدان‌شاهی اظهار داشت: در سالیان گذشته همه توان و انرژی این مجموعه صرف توسعه شده و لذا از حفظ و نگهداری دور مانده‌ایم و چون ممکن است به علت فرسودگی خط‌های انتقال حوادث جبران‌ناپذیری را به‌دنبال داشته باشیم، لذا باید تمام توان خود را در راستای ترمیم و تجهیز خطوط انتقال به کار گیریم و از بروز حوادث احتمالی و جبران‌ناپذیر جلوگیری کنیم.
همچنین در ادامه این همایش دوروزه، ارژنگ حمدله‌زاده معاون بازرسی فنی و مدیریت خوردگی شرکت ملی گاز ایران، ضمن تشریح جایگاه و اهمیت بازرسی فنی گفت: باید با تقویت واحدهای بازرسی فنی، تلاش کنیم تا در کنترل و تضمین کیفیت و استمرار گازرسانی، گام‌های بلند و مثبتی برداریم.
وی در ادامه افزود: با راه‌اندازی سامانه‌های مدیریتی شاهد یکپارچگی در سطح مدیریتی و تبادل اطلاعات و تجربیات همکاران خواهیم بود.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی