[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

حضور در دانشگاه فرهنگیان فرصت است، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: حضور در دانشگاه فرهنگیان، یک فرصت مناسب برای نهادینه‌سازی عناصر تربیت در معلم است. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش فارس، محمدخلیل عسکری در مراسم گرامیداشت مقام معلم در جمع دانشجویان واحد دانشگاهی دخترانه سلمان فارسی دانشگاه فرهنگیان فارس گفت: رهبری در دیدار اخیر با معلمان به مسئله تقویت هویت دینی و ملی اشاره کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: رهبری جایگاه معلمان را به‌عنوان معماران جامعه عنوان‌ کردند. عسکری گفت: یک معمار باید در ابتدا در خود به اصول مهندسی و نظام‌نامه مهندسی مسلط و معتقد باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اگر معلم قرار است روی دانش‌آموز مؤثر باشد، لازم است ابتدا در خودش عناصر اصلی تربیت نهادینه شده باشد.
عسکری گفت: حضور در دانشگاه فرهنگیان، یک فرصت مناسب برای نهادینه‌سازی این عناصر است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: امروز مدارس هدف جنگ شناختی دشمن هستند و معلمان باید با آگاهی و اهتمام بیشتر به مقابله با این مکر دشمن بپردازند.عسکری گفت: سال آینده بیش از دوهزار و چهارصد دانشجومعلم از طریق کنکور سراسری وارد دانشگاه فرهنگیان فارس خواهند شد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: نگاه آموزش و پرورش این است که فردی که می‌خواهد وارد کار معلمی شود، باید هویت معلمی داشته باشد. خاطرنشان می‌شود در این مراسم از تعدادی از اساتید دانشگاه و دانشجومعلمان تقدیر شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی