[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برگزاری ۲۱ کانون ارزیابی شایستگی مدیران قطب ۵ کشور در سال ۱۴۰۱، روزنامه شیراز نوین


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز خبر داد:
برگزاری ۲۱ کانون ارزیابی شایستگی
 مدیران قطب ۵ کشور در سال ۱۴۰۱

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از برگزاری بیست‌ویکمین کانون ارزیابی شایستگی مدیران قطب پنج کشور در سال ۱۴۰۱ خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، دکتر «ابوالفضل هاشمی اصل» با اشاره به اصل شایسته‌سالاری و تأثیر آن بر ارتقا و تعالی نظام سلامت و نیز با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر اجرای این اصل، برگزاری کانون ارزیابی شایستگی مدیران را گامی مهم در افزایش بهره‌وری سازمان و اجرای اصل شایسته‌سالاری دانست.
او ادامه داد: این کانون امکان تطبیق صحیح نیاز نیروی انسانی سازمان را با شایستگی‌های مدنظر برای جذب، انتصاب و ارتقای نیروی انسانی فراهم می‌سازد. مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه نیز تعداد واجدان شرایط معرفی‌شده برای انتصاب پست‌های مدیریتی در سطوح مختلف که تا پایان سال ۱۴۰۱ پایش شده‌اند را ۱۵۰ نفر عنوان کرد و گفت: در جریان برگزاری ۲۱ کانون ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران نظام سلامت، در مجموع ۱۰۵ نفر از متقاضیان در گروه مدیر پایه و ۴۵ نفر درگروه مدیر میانی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی قطب پنج توسط ارزیابان کشوری موردارزیابی قرار گرفتند. «نرجس‌السادات نسبی» افزود: شایستگی‌های موردسنجش در مدیران سطح میانی «نظارت و کنترل»، «هدف‌گرایی و برنامه‌ریزی»، «تفکر تحلیلی و حل مسئله» و «مهارت‌های ارتباطی» و شایستگی‌های موردسنجش در مدیران سطح پایه نیز شامل «تیم و شبکه‌سازی»، «هدف‌گرایی و برنامه‌ریزی»، «تفکر تحلیلی و حل مسئله»، «مهارت‌های ارتباطی» و «مسئولیت‌پذیری» بوده است.
این نشست با هدف پایش مدیران دانشگاه‌های علوم‌پزشکی قطب پنج کشور در دو سطح پایه و میانی با هماهنگی مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی