[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تحقق کمک ۲۰ میلیاردی به مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، روزنامه شیراز نوین

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قول سال گذشته رئیس جمهور برای کمک ۲۰ میلیارد تومانی به مؤسسه هنرمندان پیشکسوت به‌زودی انجام‌ خواهد شد.
به گزارش ایرنا، مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد اردیبهشت‌ماه، صبح دوشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه در باغ زیبا برگزار شد.
سیدمحمود اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز در جلسه‌ای با وزیر بودم که وقتی اعلام‌ کردم قول داده‌ام پیش شما پیشکسوتان هنرمند باشم، اجازه دادند بسیار سریع به نزد شما بیایم. قولی که سال گذشته برای سفرهای شما دادیم پابرجاست.
وی افزود: ویلاهایی را در مازندران بازسازی کردیم که می‌خواهیم شما اولین مهمان ما باشید. وعده ۲۰ میلیارد تومان کمک به مؤسسه، امسال‌ انشالله عملی خواهد شد و روزی نیست که آقایان ارجمند و عظیمی و ما در وزارت‌خانه‌ پی‌گیر آن نباشیم. زمینی در پرند داشتیم که‌ به‌تازگی تحویل آقای افضلی دادیم و قرار است ساخته شود و سهم مؤسسه از این پروژه در اختیار هنرمندان قرار داده می‌شود. در ابتدای این مراسم سیدعباس عظیمی، مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت درباره موضوع ادغام این مؤسسه با صندوق اعتباری هنر، گفت: این موضوع قطعاً منتفی است، اما معتقدیم هرچه مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و صندوق اعتباری هنر رابطه بهتری داشته‌ باشند، خدمتگزاری بهتری به هنرمندان ارائه می‌شود. وی در ادامه خدمت به پیشکسوتان هنر را وظیفه مدیران دانست و افزود: برای شادی روح شهدا که باعث آرامش و امنیت زندگی ما هستند، دعا می‌کنیم.
موضوع ادغام مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با صندوق اعتباری هنر منتفی است
در ادامه این مراسم، داریوش ارجمند، رئیس هیئت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با اشاره به اینکه تعداد ما در این مؤسسه به‌عنوان‌ گردانندگان کم است، گفت: اما مؤسسه ما کمیتی نیست و ذات مؤسسه هنرمندان پیشکسوت به کیفیت آن است.
وی با تأکید بر اینکه کیفیت عمر مهم است و باید در عرض زندگی کنیم نه طول آن، افزود: ارزش زندگی ما تعیین‌کننده است و موسسه برای اعضای خود این‌گونه است. در هیچ نقطه‌ از جهان مؤسسه‌ای با این کیفیت برای هنرمندان وجود ندارد.
ارجمند در پایان خاطرنشان کرد: امروز، روز هلال‌احمر است؛ جوانانی که در همه پیامدها از جان خود مایه گذاشتند، خدا به آنان عزت‌ دهد. مهدی افضلی، عضو هیئت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و مدیرعامل مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، فرزاد طایفه‌حیدری، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری. محسن علی‌اکبری، تهیه‌کننده سینما، داریوش ارجمند، بازیگر و سیدمحمد اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدعباس عظیمی، مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در این مراسم حضور داشتند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی