[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

پرورش مقدم بر آموزش باشد، روزنامه شیراز نوین

کریمی: آموزش و پرورش علاوه بر تعلیم، به تربیت نیز اهمیت دهد تا بخشی از آسیب‌ها را جبران کند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، گفت: انتخاب تعداد محدودی از افراد به‌عنوان معلم نمونه بیانگر نمونه‌بودن این افراد به‌تنهایی نیست؛ بلکه همه معلمان نمونه هستند.
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عبدالعلی کریمی در آیین تجلیل از ۱۰ معلم نمونه ملی، کشوری و استانی در باغ جهان‌نمای شیراز، اظهار کرد: یاد و خاطره استاد شهید مطهری را گرامی می‌داریم؛ چراکه بحق روز عروج این شهید بزرگوار، روز معلم نام‌گذاری 
شده است.
وی تصریح کرد: معلمان جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند و اگر خاطر معلمان آسوده باشد، فرزندان ما از معلمان خوبی بهره‌مند خواهند شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با بیان اینکه با کلمات نمی‌توان معلم را توصیف کرد، گفت: از معلمان می‌خواهم جوانان و نوجوانان ما را دریابند؛ رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر نکات مهمی را فرمودند که می‌تواند چراغ راه معلمان باشد.
وی ادامه داد: در دیدار اخیر معلمان، انتظارات رهبر معظم انقلاب از معلمان یک دایره‌المعارف بود. نکات ایشان می‌تواند جامعه را بیمه کند. ایشان فرمودند در بیست سال گذشته اتفاقاتی افتاد و امور تربیتی کم‌رنگ شد و این موضوع آسیب‌های جدی به جامعه وارد کرد؛ لذا باید جبران کرد.
کریمی ادامه داد: آموزش و پرورش علاوه بر تعلیم، به تربیت نیز اهمیت دهد. بهادادن به مسائل پرورشی می‌تواند بخشی از آسیب‌ها را جبران کند.
وی افزود: بیش از ۵هزار شهید معلم داریم که اهمیت این قشر را می‌رساند. رهبر معظم انقلاب فرمودند باید مقام اول علم را در منطقه داشته باشیم و این از طریق تلاش معلمان محقق می‌شود. ان‌شاءالله با سعی معلمان به جایگاه واقعی برسیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: امیدواریم با تلاش بیشتر معلمان قشر جوان ما اطلاع بیشتری از پیشرفت‌های جامعه داشته باشند. ان‌شاءالله تلاش کنیم نهایت استفاده را از فرصت‌ها داشته باشیم و جایگاه معلمان در جامعه ارتقا یابد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی