[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تحقق مصوبات سفر رهبری به فارس، روزنامه شیراز نوین

روز ۱۹ اردیبهشت‌ماه مصادف با آخرین روز سفر ۹روزه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دیار فارس است که به گفته مسئولان مربوطه، یک‌هزار و ۵۴۶ پروژه مصوب این سفر تاکنون اجرایی شده و فصلی نو در آبادانی این خطه رقم زده است.
۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ روزی است که رهبر معظم انقلاب به استان فارس سفر کردند. این سفر برای اهالی این استان یادآور خاطرات شیرین و برکات و دستاوردهای بسیاری بوده که با گذشت ۱۵ سال هنوز این خاطرات در یادهاست.
سفر رهبر معظم انقلاب به فارس ۹ روز به طول انجامید و اهالی این استان از ۱۱ تا ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ میزبان پیر و مراد خود بودند و روز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ سالروز پایان سفر معظم له به این استان است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در گفت‌وگو با ایرنا گفت: بر اساس مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان، تعداد پروژه‌های این سفر یک‌هزار و ۵۴۸ مورد بوده است.
محمود رضایی کوچی افزود: تاکنون یک‌هزار و ۵۴۶ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به استان فارس اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه مصوبات این سفر مربوط به سال ۱۳۸۷ است، گفت: اعتبار کل پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب به این استان حدود یک‌هزار و ۴۶۰میلیارد تومان بوده که به‌طور کامل تخصیص داده شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ادامه داد: ۲ پروژه باقیمانده این سفر نیز اکنون با پیشرفت فیزیکی حدود ۶۵ درصد در حال انجام و تکمیل است.
رضایی کوچی اضافه کرد: ۲ پروژه باقیمانده مربوط به دانشگاه علوم پایه دانشگاه شیراز و استخر دانشگاه صنعتی است که در حال پیگیری برای تکمیل است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی