[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مسابقات همگانی کارکنان دولت فارس به ایستگاه آخر رسید، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، لیلا دولت‌آبادی، سرپرست نایب‌رئیسی هیئت ورزش‌های همگانی فارس گفت: افزایش کارایی و اثربخشی منابع انسانی سازمان‌ها امری است که نیازمند برخورداری آنان از سلامت جسمانی و روانی است.
وی افزود: از آنجا که اغلب کارکنان، ساعات زیادی از وقت خود را در محیط کار صرف می‌کنند، فعالیت‌های جسمانی و ورزشی بخش عمده‌ای از یک زندگی سالم است که می‌بایست برای آن، برنامه‌ریزی نمود.
یکی از راه‌های ورزش در بین کارکنان و دستگاه‌های اجرایی، برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی است. مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های یاست که باعث افزایش انگیزه برای شرکت در ورزش و کسب سلامتی می‌شود و سلامتی کارکنان، می‌تواند علاوه بر فواید فردی، فواید اجتماعی داشته باشد و باعث بهره‌وری از نظام اداری می‌گردد.
مسئول برگزاری مسابقات کارکنان دولت گفت: به منظور نهادینه کردن ورزش در این قشر مهم، مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی را همه‌ساله در رشته‌های مختلف ورزشی با شعار «کارمند تندرست، خدمت بهتر»، توسط دفتر توسعه همگانی و فدراسیون ورزش‌های همگانی، برگزار می‌گردد. وی افزود: با هدف حضور حداکثری کارکنان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان، تشویق و ترغیب کارکنان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی، توسعه و ترویج هم‌زمان ویژگی‌های جسمانی و اخلاقی که اساس کار ورزش است، ایجاد صمیمیت و هم‌دلی بین کارکنان از طریق برگزاری رقابت‌های سالم ورزشی و بهره‌وری و کارایی بهتر کارمندان دولت، این مسابقه در دو مرحله مقدماتی(استانی) و نهایی(کشوری) برگزار می‌شود. مرحله استانی در زمستان ۱۴۰۱ در ۵ رشته ورزشی بانوان، والیبال(تیمی)، مهارت‌های چالشی(آمادگی جسمانی) به‌صورت تیمی، دارت(تیمی و انفرادی)، تنیس روی میز‌(انفرادی و تیمی) و شنا(انفرادی در ۶ رده سنی) و در بخش آقایان نیز در رشته‌های مینی‌فوتبال(تیمی)، والیبال‌(تیمی) مهارت‌های چالشی(آمادگی جسمانی) به‌صورت تیمی، دارت(تیمی و انفرادی)، تنیس روی میز(انفرادی و تیمی) و شنا(انفرادی در ۶ رده  سنی) برگزار می‌شود.
با توجه به قوانین و مقررات هر رشته و دستورالعمل اجرایی و ارسالی از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی در سطح استان فارس برگزار و نتایج ذیل حاصل شد:
نفرات و دستگاه‌های کسب‌کننده مقام اول در بخش آقایان: مینی فوتبال: ارتش، والیبال: راه و شهرسازی، دارت انفرادی: قوام جعفری از آبفا، دارت تیمی: شرکت‌ آبفا، تنیس روی میز(انفرادی): میثم رزمجو، تنیس روی میز(تیمی): توزیع برق، شنا(رده سنی ۳۱_۳۵ سال): فرهاد حسن‌زاده از شهرداری، شنا(رده سنی ۳۶_۴۰ سال): امیررضا دهقانیان از علوم پزشکی، شنا(رده سنی ۴۱_۴۵ سال): امیرحسین سخندانی از علوم پزشکی، شنا(رده سنی ۴۶_۵۰ سال): علی‌رضا ابراهیمی‌منش از بانک ملی، شنا(رده سنی ۵۱ سال و بالاتر): محمدرضا معظمی از شهرداری.
نفرات و دستگاه‌های کسب‌کننده مقام اول در بخش بانوان: والیبال:(تأمین اجتماعی)، مهارت‌های چالشی: اداره کل ورزش و جوانان، دارت انفرادی: زینب زارع از استانداری، دارت تیمی: استانداری، تنیس روی میز(انفرادی): شیما مطهریان، تنیس روی میز(تیمی): آموزش و پرورش، شنا(رده سنی ۳۰ سال و کمتر): حدیث چهابدار از علوم پزشکی، شنا(رده سنی ۳۱_۳۵ سال): آیدا کشاورزی از علوم پزشکی، شنا(رده سنی ۳۶_۴۰ سال): مریم منابری از علوم پزشکی، شنا(رده سنی ۴۱_۴۵ سال): لیلا مکرم از علوم پزشکی، شنا(رده سنی ۴۶_۵۰ سال): زهرا بحری از علوم پزشکی، شنا(رده سنی ۵۱ سال و بالاتر): لیلا حیاوی از اداره کل ورزش و جوانان.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی