[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ناظم‌الشریعه سرمربی کویتی‌ها شد، روزنامه شیراز نوین

کویت به‌صورت رسمی، مربی جدید خود را معرفی کرد. به گزارش شیرازنوین،  فدراسیون فوتبال کویت به‌صورت رسمی، سید محمد ناظم‌الشریعه را به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال این کشور معرفی کرد.
ناظم‌الشریعه با این قرارداد به گران‌ترین مربی فوتسال جهان تبدیل شده است. او پیش از این، هدایت تیم ملی فوتسال عراق را بر عهده داشت.
این مربی شیرازی، سومی جهان و قهرمانی آسیا را با تیم ملی فوتسال کشورمان در کارنامه دارد و جزو یکی از پرافتخارترین مربیان ایران به‌شمار می‌رود.
درخشش ناظم‌الشریعه در فوتسال ایران از دهه 80 شمسی و با هدایت تیم صدرای شیراز آغاز شده بود.
این مربی شیرازی در ارتباط با پیوستنش به فوتسال کویت گفت: خدا را شکر، چند جلسه خوب با مسئولان فدراسیون فوتبال کویت و رئیس فدراسیون آنها داشتیم و به توافقات خوبی هم رسیدیم.
وی ادامه داد: لیگ فوتسال کویت را زیر نظر داریم؛ آنها در مرحله پلی‌آف هستند و ما به‌خوبی آن را رصد خواهیم کرد. در روزهای گذشته نیز لیگ‌های نوجوانان و جوانان آنها را دیدیم و چند بازیکن از آنها را نیز به تیم ملی دعوت خواهیم کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران اعلام کرد: برنامه‌های خود را برای به‌وجود آمدن تغییرات عمده از جمله جوان‌گرایی که باید سرلوحه کارشان باشد را به کویتی‌ها دادیم. میانگین سنی تیم کویت بالاست و باید این موضوع درست شود. کارها به‌خوبی انجام شده و تا هفته آینده به‌صورت رسمی قراردادمان را امضا خواهیم کرد.
ناظم‌الشریعه عنوان کرد: بعد از امضای قرارداد باید سریعاً به اردویی در بوسنی و هرزگوین برویم تا برای مسابقات عرب‌کاپ آماده شویم. زمان خیلی کمی داریم و مجبوریم تغییرات زیادی در تیم ایجاد کنیم.
سرمربی جدید تیم ملی فوتسال کویت افزود: به‌همراه میشل پطروس، حمید شاندیزی و وهاب خان‌احمدی دستیاران ایرانی خود به تیم ملی کویت می‌روم. آنها در عراق هم همراه من بودند و در امور فنی کمک زیادی به من کردند. امیدوارم در نهایت اتفاقات خوبی برای ما در تیم کویت رقم بخورد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی