[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رقابت مویرگی ۱۰ ستاره، روزنامه شیراز نوین

رقابت‌های پایانی لیگ برتر، جمعه شب به انجام رسید و رقابت جذاب بازیکنان برای رسیدن به‌عنوان برترین بازیکن فصل، تا هفته پایانی ادامه دارد. به گزارش فوتبال 360، لیگ بیست‌ودوم به روزهای آخر نزدیک می‌شود و پنجشنبه همین هفته‌(بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه)، هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر به انجام خواهد رسید. در کنار تعیین سرنوشت تیم قهرمان و تیم‌های سقوط‌کننده به لیگ یک، انتخاب برترین گل‌زن و برترین گل‌ساز فصل هم از اتفاقات جالب‌توجه است، اما مهم‌ترین جایزه فردی فصل به بهترین بازیکن تعلق پیدا می‌کند؛ ستاره‌ای که توانسته باشد با عملکردی کم‌نوسان، بالاترین نمره را در لیگ بیست‌ودوم در کارنامه خود داشته باشد.
سایت «متریکا»، براساس عملکرد بازیکنان در طول هفته‌های مختلف، میانگین نمرات آنها را لحاظ کرده تا جدول بهترین بازیکنان لیگ برتر در لیگ بیست‌ودوم شکل گیرد. در این جدول، ستارگان سرخابی‌های پایتخت در کنار بازیکنان تیم‌هایی مانند سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان نام‌شان به چشم می‌خورد که به‌نظر می‌رسد در هفته سرنوشت‌ساز باقی‌مانده از لیگ بیست‌ودوم، احتمال تغییر و تحولات در این جدول دور از انتظار نیست.
شهریار مغانلو
مغانلو که با 10 گل زده در کورس آقای گلی است، امید دارد که در کنار آقای گلی، بتواند عنوان برترین بازیکن فصل را هم به‌دست آورد. مغانلو باوجود محرومیت در هفته گذشته، همچنان صدر جدول برترین بازیکنان فصل را در اختیار دارد و با نمره 7.49 بهترین بازیکن لیگ بیست‌ودوم است و حالا این فرصت را دارد که آمار خود را بهبود ببخشد و در قامت بهترین بازیکن فصل کار خود را به پایان ببرد.
مهدی قایدی
وینگر ریزنقش و خوش‌تکنیک آبی‌ها بعد از یک نمایش ناموفق در مقابل صنعت‌نفت آبادان، امید دارد تا بتواند جبران‌مافات کند و به روند موفق خود در امر گل‌زنی و گل‌سازی برای تیمش ادامه بدهد. قایدی که در جدول گل‌زنان، کورسوی امیدی برای رسیدن به صدر جدول دارد، امید اصلی‌اش در جدول برترین بازیکنان فصل است تا با درخشش در بازی آخر بتواند معادلات را به سود خود رقم بزند و بالاتر از شهریار مغانلو قرار گیرد.
رضا اسدی
آقای گل فعلی لیگ بیست‌ودوم که تا رسیدن به این عنوان فاصله کمی دارد، هم‌زمان با آقای گلی در اندیشه کسب جایزه برترین بازیکن فصل هم بوده و در تلاش است تا بتواند در مصاف پنجشنبه با استقلال تهران هم به شمار گل‌هایش اضافه کند و هم اینکه نمره خود را بهبود بخشد. اسدی در هفته گذشته و در دیدار با مس کرمان یکی از گل‌های تیمش را ساخت و توانست نمره خود را در فاصله حداقلی با مهدی قایدی قرار بدهد و حالا ادامه درخشش مهاجم بلندقامت تراکتور، می‌تواند معادلات را به سود او تغییر بدهد.
حسین پورحمیدی
دروازه‌بان آلومینیوم اراک با ارائه عملکردی خیره‌کننده در دوئل با گل‌گهر سیرجان توانست هم در قامت برترین دروازه‌بان فصل شناخته شود و هم اینکه خود را به رتبه چهارم جدول برترین بازیکنان رساند. پورحمیدی که در مصاف با گل‌گهر موفق به‌ثبت کلین‌شیت شد، یک ضربه پنالتی را هم در این مسابقه مهار کرد و در مقابل حملات سرمه‌ای‌پوشان هم ایستاد تا با جهشی 7 پله‌ای در جدول برترین بازیکنان فصل مواجه شود. پورحمیدی که حالا بالاتر از بیرانوند در جدول برترین بازیکنان فصل قرار گرفته، با درخشش و کلین‌شیت در بازی آخر می‌تواند هم دستکش طلایی لیگ بیست‌ودوم را به‌دست آورد و هم اینکه در جمع برترین بازیکنان فصل کارش را به پایان ببرد.
علیرضا بیرانوند
دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی که در فصل اخیر نقش مهمی در موفقیت پرسپولیس داشته، با وجود کلین‌شیت در دیدار مقابل پیکان روز پرفروغی را پشت سر نگذاشت و حالا بالاتر از نام خود، نام حسین پورحمیدی را می‌بیند. بیرانوند در مصاف سخت‌ و نفس‌گیر مقابل نساجی مازندران باید قرار گیرد که امید دارد در ادامه فصل درخشان خود در پرسپولیس بتواند باز هم ناجی سرخ‌پوشان پایتخت شود و در قامت بهترین دروازه‌بان فصل کارش را به پایان ببرد و حتی حمله‌ای به رکورد شهریار مغانلو داشته و بهترین بازیکن فصل شود!
ریکاردو آلوز، هافبک خلاق تراکتور با درخششی که در کرمان مقابل مس داشت، در جدول برترین‌ها هم‌تراز علیرضا بیرانوند شد و بعد از آلوز، نام ستارگانی مانند رامین رضاییان، محمد محبی، مهدی ترابی و رضا شکاری به چشم می‌خورد که با اختلافی حداقلی در جدول برترین‌ها قرار گرفته و در هفته بیست‌ونهم این فرصت را دارند تا جایگاه خود را در این جدول بهبود بخشند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی