[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تجلیل از پیشکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، روزنامه شیراز نوین

آیین بزرگداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای با اجرای حرکات باستانی در محل زورخانه علی‌بن ابیطالب(ع) و تجلیل از پیشکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای با عنوان «پدران گود» در شهر شیراز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، مراسم گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای با اجرای حرکات باستانی همراه با تجلیل از پیشکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در مراسم «پدران گود» با حضور سرفراز شکوهی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، مسئولان ستادی ورزش و جوانان استان، مسئول بسیج ورزشکاران، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز و تنی‌چند از مسئولان در زورخانه علی‌بن ابیطالب(ع) با عنوان «پدران گو»د در شیراز برگزار شد.
محمدمهدی سرفراز شکوهی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به نقش اثرگذار ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در ایجاد روحیه پهلوانی و قهرمانی گفت: ورزش باستانی و زورخانه‌ای بدون شک به‌عنوان یکی از نمادهای ملی و غنی ورزشی ایران در جهان شناخته شده است که پهلوانان نامداری از دیر باز در تاریخ این مرزوبوم نقش بسته اند.
سرفراز شکوهی افزود: همواره باید از همه زحمت‌کشانی که در این عرصه تلاش می‌کنند، قدردانی به‌عمل آورد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس یادآور شد: راه و سیره و روش ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای با نام حضرت علی(ع)  عجین شده است و این مهم، نشان‌دهنده اهمیت زیاد این ورزش در پالایش مرام و مردانگی و منزلت یک ورزشکار است.
وی تصریح کرد: بدون تردید، پیشکسوتان و جوانان و نوجوانان با تأسی از خصوصیات بزرگ امام علی(ع) به ورزش، تقویت اخلاق و منش انسانی خود ممارست می‏ورزند تا با ارتقای معیارهای اخلاقی و اجتماعی و دینی خود بیش از پیش در راستای ساختن آینده درخشان برای خود گام بردارند و پیشکسوتان به‌عنوان چراغ راهی برای جوانان، همواره بازوان توانمند برای ورزش استان خواهند بود.
گفتنی است، در پایان مراسم پس از اجرای ورزشکاران زورخانه علی‌بن ابیطالب(ع) با حضور مسئولان از پیشکسوتان زورخانه‌ای تجلیل و قدردانی گردید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی