[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

گام هیئت وزنه‌برداری فارس برای رفاه قهرمانان، روزنامه شیراز نوین

 هیئت وزنه‌برداری و انجمن کراس‌فیت استان فارس در نظر دارد با راه‌اندازی زیرساخت‌ها، شرایط  را برای ایجاد شغل و مسکن ۵۰۰ ورزشکار فراهم کند، این برنامه اقتصادی هیئت وزنه‌برداری و انجمن کراس‌فیت فارس برای نخستین بار است که در کشور و استان به اجرا درمی‌آید.
این روزها، وزنه‌برداری استان فارس با حضور بخش خصوصی، طرحی عمرانی در دست دارد تا ۵۰۰ ورزشکار را صاحب مسکن و شغل کند.
نایب‌رئیس هیئت وزنه‌برداری استان فارس در حاشیه برگزاری همایش معرفی برنامه‌های این هیئت در مصاحبه با ایرنا گفت: مرکز کار همراه با آموزش را در دستور کار قرار داده‌ایم تا بتوانیم حدود ۵۰۰ ورزشکار را صاحب مسکن و شغل کنیم.
محمد هاشم‌پور ادامه داد: این برنامه اقتصادی هیئت وزنه‌برداری و انجمن کراس فیت فارس برای نخستین بار است که در کشور و آن‌هم استان فارس به اجرا درمی‌آید و مصصم هستیم این کار را به‌خوبی و با هدفی که داریم، دنبال کنیم و خسته هم نمی‌شویم.
وی اضافه کرد: براساس برنامه، هفته آینده دفتر هیئت و تجیهز سالن آمفی‌تئاتر خانه وزنه‌برداری فارس افتتاح می‌شود و سپس دیگر برنامه‌ها را اجرا خواهیم کرد.
هاشم‌پور با بیان اینکه علاوه بر نامه فوق در نظر داریم با ساخت هتل، خوابگاه ، خدمات رفاهی، صندوق قرض‌الحسنه، بیمه، خدمات درمانی، رستوران و امکانات گردشگری به جامعه ورزش خدمت کرده و به‌صورت کاملاً حرفه‌ای برنامه‌ها را دنبال کنیم و در این زمینه برای تبلیغات و داشتن روابط عمومی قوی در هیئت هم برنامه داریم.
نایب‌رئیس هیئت وزنه‌برداری فارس تأکید کرد: علاقه‌مندان با عضویت در باشگاه می‌توانند با توجه به برنامه‌ها، خدمات خوبی دریافت کنند. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی