[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

سامان به سوئد بازمی‌گردد ، روزنامه شیراز نوین

باشگاه برنتفورد با صدور اطلاعیه‌ای، رسماً اعلام کرد که ستاره ایرانی از این تیم در پایان فصل جدا خواهد شد. به گزارش فوتبال 360، سامان قدوس یکی از ستاره‌های فوتبال ایران است که در قامت لژیونر فعالیت خود را دنبال می‌کند و بعد از چالش حضور در لیگ فرانسه، قدوس پذیرفت تا همراه تیم برنتفورد در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شرکت کند، اما شرایط مطابق انتظار ستاره ایرانی پیش نرفت و با وجود حضور 4 ساله در جمع برنتفوردی‌ها شمار بازی‌های قدوس در این تیم به عدد 100 نرسید. قدوس در 29 سالگی در سودای کسب فرصت بیشتر در ترکیب برنتفورد بود، اما توماس فرانک اعتقادی به سبک بازی ستاره ایرانی نداشت.
باشگاه برنتفورد با انتشار اطلاعیه‌ای با توجه به اتمام قرارداد سامان قدوس اعلام کرد که قرارداد این بازیکن تمدید نمی‌شود. در پیام باشگاه برنتفورد آمده است: «سامان قدوس در پایان فصل 23-2022 برنتفورد را ترک می‌کند و در 1 جولای بازیکن آزاد می‌شود. هر وقت از قدوس دعوت شده و هر کجا از او خواسته شده بازی کند، سامان هرگز ما را ناامید نکرده است، او یک حرفه‌ای و یک فرد برتر است».
سامان قدوس در دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس در تیم برنتفورد، 86 بار پیراهن این تیم را به تن کرده که 5 گل و 9 پاس گل در کارنامه ستاره ایرانی به‌ چشم می‌خورد و در 3 هفته پایانی لیگ برتر انگلیس در فصل جاری این احتمال وجود دارد که به شمار بازی‌های قدوس اضافه شود. 
قدوس که یکی از ستاره‌های دورگه فوتبال ایران محسوب می‌شود، متولد کشور سوئد است و روزهای خوبی در تیم اوسترشوندز گذرانده است. در نقل‌وانتقالات زمستانی، شایعاتی درباره حضور احتمالی قدوس در تیم مالمو سوئد مطرح شده بود، اما مدیران باشگاه برنتفورد رضایت به جدایی قدوس ندادند. نکته جالب‌توجه دیگر اینکه با وجود حضور کم‌رنگ سامان قدوس در ترکیب برنتفورد، این ستاره ایرانی در اردوی اخیر تیم ملی هم غایب بود تا شایعه خداحافظی‌اش از تیم ملی هم مطرح شود.
ستاره ایرانی، هنوز واکنشی نسبت به پایان قراردادش با باشگاه برنتفورد نداشته، اما با توجه به نیمکت‌نشینی‌های پیاپی قدوس در لیگ برتر انگلیس، احتمال مطرح بودن پیشنهادات جذاب برای سامان قدوس دور از انتظار به نظر می‌رسد و احتمالاً مالمو سوئد می‌تواند بهترین مقصد برای قدوس باشد؛ به‌ویژه آنکه در سال جاری مسابقات جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد و حضور بیشتر قدوس در مسابقات باشگاهی می‌تواند باعث تثبیت جایگاه این ستاره در تیم ملی هم شود.
آندرئاس گئورگسون، مدیرفنی تیم مالمو پیش‌تر ابراز علاقه این باشگاه به جذب قدوس را شرح داده بود؛ به‌طوری که گئورگسون مدعی شده بود: «قدوس بازیکنی است که به‌طور عجیبی هرگز در مالمو بازی نکرده و باید هم بازی کند. او اهل همین شهر است و بارها با او ملاقات کرده‌ایم؛ او از دوران جوانی بازیکن خوبی بوده است، ولی مسیر شغلی متفاوتی را در پیش گرفته و معتقدیم که یک روز این اتفاق می‌افتد و سامان قدوس به مالمو می‌آید».

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی