[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رئیس دانشگاه پیام نور فارس: ظرفیت علمی دانشگاه پیام نور را نمی‌توان نادیده گرفت، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس با اشاره به ایده ادغام این دانشگاه در سایر دانشگاه‌ها گفت: ظرفیت پیام نور ظرفیت جمهوری اسلامی است؛ اگر کسی بخواهد این ظرفیت را نادیده بگیرد، ظرفیت جمهوری اسلامی را نادیده گرفته است. با حذف این ظرفیت قطعاً دچار پیامدهای ناگوار و جبران‌ناپذیری خواهیم شد.
محسن جاجرمی‌زاده چهارشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس و دیدار با سجاد خسروانیان رئیس و کارکنان این خبرگزاری، ضمن گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط‌عمومی اظهار کرد: کسانی که در جرح و تعدیل ساختارهای اجتماعی طرح و ایده می‌دهند، باید هوشمندانه این کار را انجام دهند تا حرکت آنها منجر به خسارت برای جمهوری 
اسلامی نشود.
رئیس دانشگاه پیام نور فارس با بیان اینکه ایده‌ها و طرح‌های ارائه‌شده افراد باید پشتوانه کارشناسی داشته باشد، گفت: متأسفانه طرح و ایده بسیاری از کسانی که وارد این حوزه شدند، پشتوانه کارشناسی ندارد؛ چراکه اکثر آنها با رویکردهای سیاسی این بحث‌ها را مطرح می‌کنند. البته رسانه‌ها نقش مهمی در این زمینه دارند و می‌توانند در این مسیر نقش‌آفرینی کنند.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در حوزه اطلاع‌رسانی در جامعه ایفا می‌کنند، ادامه داد: بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، «خبرگزاری جمهوری اسلامی نبض تپنده نظام در داخل است»؛ این در حالیست که نبض نظام نشان‌دهنده زنده‌بودن و حیات آن نظام است.
جاجرمی‌زاده افزود: دشمنان کشور بیش از ۴۰ سال است در تلاش هستند تا نشان دهند این نظام در حال ازنفس‌افتادن است، اما رسانه‌ها می‌توانند با فعالیت خود ثابت کنند حیات نظام روزبه‌روز با قوت و عمق بیشتری ادامه خواهد داشت.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس ادامه داد: یکی از مباحث مهم در جنگ نرم و در عرصه جهاد تبیین این است که چگونه می‌توان انگیزه‌ها را تقویت و امید را در میان عموم مردم ایجاد کرد تا مانع از سیاه‌نمایی و دروغ‌پردازی در جامعه شویم.
جاجرمی‌زاده بیان کرد: اگر رسالت و جایگاه خبرگزاری‌ها و روابط‌عمومی‌ها و مقوله ارتباطات درست تعریف شود، می‌توانیم سرعت و شتاب بیشتری در حرکت کشور به سمت توسعه داشته باشیم؛ اما اگر این جایگاه درست تعریف نشود، فضایی در جامعه شکل می‌گیرد که منجر به جنگ رسانه‌ای و غلبه دشمن در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی خواهد شد.
وی ادامه داد: کار رسانه کار مقدسی است؛ رسانه‌ها زینب‌وار مسیری را برای نشان‌دادن ایثارگری جهادگران این مرزوبوم باز می‌کنند؛ می‌توان گفت رسانه‌ها امر به معروف و نهی از منکر واقعی را برای حفظ نظام که از واجبات است، به نحو احسن انجام می‌دهند.
رئیس دانشگاه پیام نور فارس با اشاره به اینکه رسانه‌ها منعکس‌کننده اتفاقات مهم نظام هستند، گفت: تمام رسانه‌های خارجی برای جامعه توهم ایجاد می‌کنند و رسانه‌های داخلی می‌توانند این توهمات را از جامعه بزدایند و انگیزه حرکت رو به جلو را تقویت کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی