[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

خرد جمعی در مسیر تولید ، روزنامه شیراز نوین

جلسه هم‌اندیشی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس و اعضای هیئت‌مدیره با جمعی از پیمانکاران و تأمین‌کنندگان کالا با هدف بهبود تعامل و فرایندهای کاری برگزار شد. به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان فارس، علی‌اکبر میدان‌شاهی مدیرعامل شرکت گاز استان، از برگزاری نشست هم‌اندیشی با پیمانکاران و تأمین‌کنندگان کالای شرکت گاز استان فارس خبر داد و گفت: با توجه به سیاست‌های کلان کشور و برون‌سپاری بخش اعظمی از فعالیت‌های شرکت گاز استان، برقراری ارتباط مؤثر و مستمر با تأمین‌کنندگان خدمات و کالا ضروری و بدیهی است.
وی افزود: علی‌رغم وجود کانال‌های متعدد ارتباطی، برگزاری جلسات هم‌اندیشی و مذاکرات حضوری می‌تواند نقش پررنگ‌تری در فراهم‌شدن بستری مناسب در راستای تفاهم دوجانبه و تعامل بیشتر شرکت گاز استان با ذی‌نفعان خود داشته باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن اینکه از پیمانکاران به‌عنوان بازوان پرتوان این مجموعه نام برد، گفت: امید آنکه با تمام توان، با کمک پیمانکاران و تأمین‌کنندگان کالا بتوان به اهداف متعالی خود یعنی تأمین انرژی استان در حوزه‌های مختلف، به‌ویژه گازرسانی به صنایع که نقش بسزایی در اشتغال‌زایی در کشور دارند، برسیم.
میدان‌شاهی همچنین افزود: با خرد جمعی و هم‌اندیشی، می‌توان موانع موجود در تعاملات دوجانبه را از پیش روی برداشت و هرچه زودتر اهداف پیش رو را جامه عمل بپوشانیم.
در این جلسه همچنین تعدادی از پیمانکاران و تأمین‌کنندگان کالا به نمایندگی از سایر شرکت‌کنندگان در جلسه، مشکلات و چالش‌های خود را عنوان کرده که مدیرعامل شرکت گاز استان نیز با تأکید تشکیل کارگروه‌های تخصصی در آینده‌ای نزدیک، از بررسی مشکلات و رفع موانع خبر داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی