[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ستاره شبکه‌های اجتماعی،فیلم‌ساز شد، روزنامه شیراز نوین

«خابی لیم»، ستاره شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر مشغول ساخت اولین فیلم کوتاه خود است که قرار است در جشنواره ایتالیایی «تائورمینا» رونمایی شود.
به گزارش ایسنا به‌نقل از هالیوود ریپورتر، «خابی لیم» که با ویدیوهایی به پُردنبال‌کننده‌ترین شخصیت‌ها در شبکه اجتماعی تیک‌تاک تبدیل شده است، در حال انتقال از صفحه نمایش کوچک به صفحه بزرگ است.
این شخصیت رسانه اجتماعی ایتالیایی متولد سنگال که در حال حاضر ۱۵۶.۱ میلیون دنبال‌کننده در تیک‌تاک دارد، قرار است اولین فیلم کوتاه کارگردانی خود را در جشنواره فیلم «تائورمینا» ۲۰۲۳ به نمایش بگذارد.
«بارت ویسمن»، کارگردان هنری جشنواره «تائورمینا» در کنار «بلا تورن»، بازیگر آمریکایی که در جشنواره امسال نیز فیلم کوتاه خود به نام «به قرمز رنگ کن» را معرفی می‌کند، فیلم «خابی لیم» را به‌عنوان یکی از آثار بخش «فیلم‌های کوتاه تأثیرگذار» دعوت کرده‌ است. «خابی لیم» در حال حاضر مشغول ساخت فیلم کوتاه خود است که جزئیات آن فاش نشده است.
«خابی» با ویدیوهایش که در آن ترفندهای به اصطلاح پیچیده را مسخره می‌کند و همان کار را به روشی ساده و بدون گفتن چیزی انجام می‌دهد به شهرت رسید. در سپتامبر ۲۰۲۱، او به‌عنوان مهمان ویژه برای اولین نمایش فیلم فرانسوی «توهمات گمشده» ساخته «خاویر جیانولی» در جشنواره فیلم ونیز حضور یافت.
مدیر جشنواره تائورمینا در این‌باره گفت: بسیار هیجان‌زده هستیم که خابی را برای جشنواره به تائورمینا می‌آوریم. برای ما ضروری است که همیشه از طریق رسانه‌های جدید مخاطبان جوان‌تر و تازه‌تری را جذب کنیم؛ خابی به ما کمک می‌کند تا طرفداران متنوع، جوان، بین‌المللی و ایتالیایی را به جشنواره تاریخی خود بیاوریم.
این جشنواره سینمایی که در شهر تائورمینا برگزار می‌شود تاکنون میزبان نخستین نمایش جهانی چندین فیلم مهم از جمله «زندگی شیرین»، ساخته «فدریکو فلینی»، «حزامزاده‌های لعنتی»، ساخته «کوئنتین تارانتینو»، «شجاع‌دل» ساخته «مل گیبسون» و «پدرخوانده» از «فرانسیس فورد کاپولا» بوده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی