[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

دولت مشکلات اقتصادی را حل کند ، روزنامه شیراز نوین

نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز گفت: به نظر می‌رسد که در رأس دولت تلاش‌های بسیار جدی برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شکل گرفته یا در حال شکل‌گیری است، اما این حرکت در بدنه میانی دولت احساس نمی‌شود.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی جمعه شیراز، افزود: اینکه رئیس‌جمهور بیان کرده که با هیچ‌کس عقد برادری نخواندم و اگر کسی نمی‌تواند کار کند، برود، برای این است که او دلش می‌خواهد بدنه اقتصادی دولت در اطاعت از رهبری حرکت کند و مردم هم حس کنند که دولت دارد 
زحمت می‌کشد.
وی ادامه داد: این مسیر باید طی شود و مدیران بیش از چیزی که مشاهده می‌شود باید در این زمینه زحمت بکشند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس بیان کرد: در جبهه جنگ اقتصادی زمانی پیروز می‌شویم که حرکت دولت و ملت به هم بپیوندد؛ همانگونه که در خرمشهر وقتی حاکمیت با ملت بود، پیروز شدیم و عین همان قضیه هم اینجا خواهد شد و مردم آماده و پای کار هستند و مدیران باید حرکت را سامان دهند.
آیت‌الله دژکام افزود: در کنار جبهه اقتصادی، جبهه دیگری که در مقابل ما شکل گرفته، یک جنگ بسیار پیچیده فرهنگی است که باید حواسمان به این جبهه نیز باشد و در عین اینکه در جبهه اقتصادی تلاش می‌کنیم، از جبهه فرهنگی هم 
غافل نباشیم.
آیت‌الله دژکام اظهار کرد: امروز جنگ اقتصادی را مردم با تمام وجود حس می‌کنند. گرانی و تورم مردم را اذیت می‌کند. برای اجاره یک منزل چقدر مردم گرفتار و دچار مشکل هستند و عرصه این جنگ توسط دشمن باز شده است.
آیت‌الله دژکام با بیان اینکه خردادماه برای ملت انقلابی ایران یادآور یک حماسه بزرگ است، افزود: مردم ایران در این حماسه بزرگ که دنیا را تکان دادند و با توکل بر خدا بدون اینکه هیچ کشور دیگری پشتیبان آنها باشد، در یک جنگ جهانی که ۳۶ کشور با دشمن همراهی کردند، پیروز شدند و خرمشهر را دوباره به دامن ایران اسلامی بازگرداندند.
وی ادامه داد: نام عملیاتی که برای آزادسازی خرمشهر انتخاب شد یعنی عملیات «الی بیت‌المقدس» همه دنیا را متوجه کرد که لشکر پیامبر اسلام(ص) حرکت کرده و هدفش فقط بازپس‌گیری خرمشهر نبود؛ بلکه هدف‌گذاری این حرکت در ادامه آزادی قدس شریف است.
امام‌جمعه شیراز گفت: از آن روز تاکنون همه دنیا هنوز در مقابل ما ایستادند و در این ۴۱ سال آمریکا با همه قدرتی که داشت، به‌همراه اجماع جهانی که علیه ایران اسلامی به راه انداخت، به میدان آمد؛ اما امروز به جایی رسیده‌ایم که اسرائیلی‌ها به این باور رسیده‌اند که باید جمع کنند و بروند.
آیت‌الله دژکام افزود: آن روزها و در همین دفاع مقدس باید سیم خاردار را هم وارد می‌کردیم، اما امروز به برکت مقاومت ملت بزرگ ایران، خودشان در اروپا با یکدیگر درگیر هستند.
وی ادامه داد: روسیه با اوکراین درگیر جنگ است، اما می‌گویند که اسلحه‌های ایرانی‌ها روسیه را موفق می‌کند و این حرف خودشان است و ما در نفی یا تأیید حرفی نمی‌زنیم. این همان مردم و همان کشوری است که برای به‌دست‌آوردن سلاح مشکل داشت، اما امروز در بسیار موارد خودکفا شده و روی پای خودش 
ایستاده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی