[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نمایش «تهران ۱۴۰۰» در گالری پردیس ملت ، روزنامه شیراز نوین

نمایشگاه نقاشی «تهران ۱۴۰۰» در گالری پردیس ملت برپا می‌شود. به گزارش ایرنا از روابط عمومی مؤسسه تصویر شهر، نمایشگاه نقاشی‌های گلنار دشتی با عنوان «تهران ۱۴۰۰» روز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ در گالری پردیس ملت افتتاح می‌شود.
گلنار دشتی درباره نمایش آثارش در این نمایشگاه می‌گوید: نمایشگاه پیش رو برگرفته از تصاویری است که در سال ۱۴۰۰ در رفت‌وآمدهای کاری در سطح شهر گرفتم؛ با گوشی موبایل و کادرهایی که زندگی روزمره در شهر را در دوران کرونا در بر می‌گرفتند.
نقاشی‌ها، اما به‌علت زمان‌گیر بودن نوع سبک آنها یعنی نقشه‌خوانی هر پیکسل تصویر که به مانند چاپ دستی عکس‌ها، بافت یک قالی یا ساخت یک پازل است، در طول دو سال گذشته اجرا شدند. تلاش من ثبت زندگی و حرکت در این شهر بزرگ در سایه بیماری بود؛ زندگی و حرکتی که در شریان‌های این شهر در تمام دوران همواره جریان خواهد داشت.
گلنار دشتی، متولد ۱۳۶۴ دارای مدرک فوق لیسانس زبان‌های جدید بصری هنری از آکادمی هنرهای زیبای مونیخ آلمان، لیسانس نقاشی از آکادمی هنرهای زیبای فلورانس ایتالیا و لیسانس ادبیات انگلیسی از دانشگاه شیخ بهایی اصفهان است که تاکنون ۲۷ نمایشگاه گروهی و انفرادی در ایران و ایتالیا برگزار کرده است.
نمایشگاه «تهران ۱۴۰۰»، روز جمعه بیست‌و‌نهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در گالری پردیس ملت افتتاح می‌شود و تا ۱۹ خردادماه ادامه دارد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه، همه‌روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولیعصر(عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی(نیایش)، روبه‌روی بزرگراه کردستان، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی