[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

هواداران سپاهان به خودی هم رحم نکردند ، روزنامه شیراز نوین

برخی از اتفاقاتی که در ورزشگاه باهنر کرمان رقم خورد، عجیبب، غیرمنتظره و البته ناراحت‌کننده بود. به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال سپاهان با وجود تمام شایستگی‌هایی که برای کسب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست‌ودوم داشت، در نهایت مقهور آمادگی فوق‌العاده پرسپولیسی‌ها شد، که پس از شکست مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی دیگر اشتباه نکردند و در هفت بازی پیاپی به پیروزی دست یافتند، تا با توجه به لغزش مورایس و شاگردانش مقابل تراکتور و سپس ملوان بندرانزلی اختلاف ۴ امتیازی قابل‌توجه با سپاهان را جبران کنند و قهرمانی را در قائمشهر جشن بگیرند. 
در این بین اما هواداران سپاهانی معتقدند قهرمانی پرسپولیس با اشتباهات داوری طی هفته‌های انتهایی لیگ برتر رقم خورده است و البته مسئولان سپاهان را هم به‌دلیل مصاحبه نکردن علیه این اتفاقات و همین‌طور داوری دیدار تیم محبوبشان مقابل تراکتور و ملوان سرزنش می‌کنند. 
این گلایه اما در شرایطی مطرح می‌شود که محمدرضا ساکت بلافاصله پس از دیدار برابر تراکتور مصاحبه تندی علیه داور مسابقه و داشت و رضا فتاحی، مدیر سپاهان هم بلافاصله پس از دیدار برابر ملوان مصاحبه جنجالی‌ علیه اتفاقاتی داشت که در مصاف با تراکتور و ملوان ۴ امتیاز را از سپاهان گرفت و این رویکرد را پس از پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان هم ادامه داد.
با تمام این‌ها هواداران سپاهان همچنان مسئولان تیمشان و به‌ویژه رضا فتاحی را بابت آنچه در ذهن خودشان کم‌کاری توصیف می‌شود، شماتت می‌کنند و در اتفاقی عجیب و غیرمنتظره و البته ناراحت‌کننده پس از پیروزی برابر مس در کرمان علیه رضا فتاحی، سرپرست تیم خودی شعار دادند. این در حالی است که رضا فتاحی یک مدیر باتجربه، آرام و کم‌‌حاشیه است که طی سالیان اخیر قصوری در سپاهان در مسئولیتی که او برعهده دارد، دیده نشده که بخواهد قهرمانی سپاهان را با نایب‌قهرمانی عوض کند.
منشأ این اتفاقات و حواشی، البته ریشه در دیدگاه برخی هواداران رقبای پرسپولیس دارد، که بیشتر از توجه به عملکرد شاگردان گل‌محمدی طی هفته‌های اخیر که علاوه بر پیروزی در دربی، با احتساب جام حذفی در 8 دیدار پیاپی برنده شد، به راهی برای فرار از واقعیت پناه می‌برند و می‌خواهند مسئولان باشگاه هم در گفتار و کردار خود پشت آنها باشند که چندان منطقی به نظر نمی‌رسد؛ دیدگاه‌هایی افراطی و از سر کینه که گاهی آنقدر نسجیده و براساس عصبانیت و خشم پیش می‌روند که حتی دامن دلسوزان و زحمت‌کشان تیم خودی را هم می‌گیرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی