[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

لیگ دسته اول کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور موفقیت کشتی‌گیران فارس در هفته اول ، روزنامه شیراز نوین

مسابقات هفته اول از دور رفت لیگ دسته اول کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، یادواره شهید شاهرخ ضرغام در گروه B دیروز در شهر قم برگزار شد و گشتی‌گیران فارس بر سکوی دوم این دور مسابقات ایستادند. به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، نتایج مسابقات برگزار شده به شرح زیر است:
رده‌بندی تیمی 1- فرآورده های گوشتی پروتئینی فیتو قم 2- هیئت کشتی فارس 3- مؤسسه فرهنگی ورزشی میهن 4- مجموعه گردشگری پالیز کرمان
تیم هئیت کشتی فارس با 2 برد برابر بستنی میهن تهران و مجموعه گردشگری پالیز کرمان و یک شکست نزدیک مقابل هیئت کشتی قم در پایان هفته اول دور رفت در مکان دوم جدول قرار گرفت. محمدعلی چمیانی، سرمربی تیم هئیت کشتی فارس در پایان این رقابت‌ها ضمن مثبت ارزیابی کردن این رقابت‌ها گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و خیلی ازقهرمانان خوب کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند و این باعث سطح بالای مسابقات بود، درتیم ما کشتی‌گیران جوان خوبی مثل ابوالفضل فتحی تزنگی داریم که قطعاً در آینده از او بیشتر خواهیم شنید. چمیانی افزود: بعداز برگزاری دور رفت، به شناخت کامل و جامعی از حریفان و بچه‌های خودمان رسیدیم و قطعاً در دور برگشت در دو هفته آینده عملکرد بهتری خواهیم داشت. چمیانی در پایان ضمن تشکر از تلاش‌های پیگیرانه ساسان خوبیاری، رئیس هئیت کشتی استان فارس در جهت تشکیل و اعزام تیم بومی استان و درخواست میزبانی دور برگشت ابراز امیدواری کرد که با میزبانی این رقابت‌ها در شهر شیراز شاهد رقابت کشتی‌گیران مستعد فارس در شهر شیراز و در حضور همشهریان خود با شور و هیجان بیشتری باشیم. ایرج نوروزی، مربی جوان تیم هئیت کشتی استان فارس نیز گفت: عملکرد تیم بسیار مطلوب بود و کشتی‌گیران، کشتی‌های خوبی گرفتند و در کشتی مقابل هئیت کشتی استان قم، روند مسابقه بسیار نزدیک بود که در برخی مسابقات با سوت‌های اشتباه داوران، تیم فارس بازنده شد، ولی در دور برگشت به یاری خدا جبران خواهیم کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی