[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

افتتاح دفتر تحقیق و توسعه رامک در دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز، روزنامه شیراز نوین


با هدف ارتباط هرچه گسترده‌تر دانشگاه با جامعه و صنعت، دفتر تحقیق و توسعه رامک در دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز راه‌اندازی شد.
در این رویداد که پس از چندین نشست هم‌اندیشی صورت پذیرفت، رئیس دانشگاه شیراز، مدیر امور فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه، اعضای هیئت‌رئیسه و جمعی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه و همین‌طور اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران شرکت رامک 
حضور داشتند.
دکتر اکرمی، رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز، در آیین گشایش دفتر تحقیق و توسعه رامک ضمن اشاره به نگاه ویژه مدیریت فعلی دانشگاه شیراز به مقوله ارتباط دوجانبه صنعت و دانشگاه، ورود به عرصه کارآفرینی و مهارت‌افزایی دانشجویان را ازجمله مهم‌ترین پیامدهای مثبت این تعامل عنوان کرد. همچنین افتتاح دفتر تحقیق و توسعه شرکت رامک در دانشکده کشاورزی را آغاز رسمی این تعامل قلمداد کرد و اظهار داشت: انجام پایان‌نامه‌های دوره‌های تحصیلات تکمیلی به‌صورت تقاضامحور و فراهم‌شدن زمینه حضور اعضای هیئت‌علمی در شرکت رامک برای گذراندن فرصت تحقیقاتی ازجمله نتایج مثبت و سریع این ارتباط خواهد بود.
دکتر محمد مؤذنی، رئیس دانشگاه شیراز، ضمن ابراز خشنودی از تأسیس مرکز تحقیقاتی شرکت رامک به‌عنوان یکی از برندهای کشور در دانشکده کشاورزی، این رویداد را نشان‌دهنده اعتقاد جدی و عزم راسخ مدیران این مجموعه در راستای دانش‌بنیان‌شدن آن شرکت قلمداد کرد.
وی در ادامه سخنان خود رمز موفقیت صنایع پیشرو را استفاده از دانش جدید در حوزه‌های عملکردی دانسته و اظهار داشت: بهره‌مندی صنایع از دانش روز‌‌ می‌تواند منجر به خلق محصولات جدید با بازار مصرف بالا شود.
رئیس دانشگاه شیراز همچنین با اشاره به آثار مثبتی که می‌تواند در پرتو تعاملات شرکت رامک با دانشگاه شیراز شکل بگیرد، از آمادگی دیگر دانشکده‌ها برای همکاری با شرکت رامک در حوزه‌های تخصصی خبر داد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی